י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התושבים נושמים לרווחה

סערת בשר החזיר בעיר חריש: העבריין נעצר

התושבים נושמים לרווחה: משטרת ישראל עצרה את העבריין שהניח את בשר החזיר ליד בית משפחה חרדית בחריש בשבת שחלפה. מדובר בתושב העיר, בן 37, שמוכר לחלק מהתושבים החרדים בעיר

סערת בשר החזיר בעיר חריש: העבריין נעצר
העבריין שהניח את בשר החזיר צילום: מצלמת אבטחה

משטרת ישראל עצרה היום (שני) את העבריין שהניח בשר חזיר ליד דלת ביתה של משפחה חרדית בשכונת 'בצוותא' בעיר, במהלך השבת שחלפה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך היממה האחרונה המשטרה בדקה את הממצאים ואת צילומי האבטחה, ובעזרת בני הקהילה הצליחו לאתר את העבריין.

לפני שעה קלה הגיע כוח משטרתי לבית העבריין, תושב העיר בן 37, והוביל אותו לתחנת המשטרה.

"מדובר בתושב שאף פעם לא נחשד באהדה יתירה לחרדים", אומר בציניות תושב חריש בשיחה ל'בחדרי חרדים'. "הוא נהג להפריע לחרדים עם מוזיקה רועשת במהלך תפילות השבת ובהזדמנויות שונות".

עו"ד מיכאל ליטווק המייצג את המשפחה מסר בתגובה: "שמח שהעבריין נעצר, מקווה שכמו שיהודים שהניחו ראש של חזיר על קבר מוסלמי נשלחו לכלא למספר שנים, גם כאן מערכת אכיפת החוק תמצה את הדין עם הפושע הנאלח ותשלח אותו למאסר ממושך. נמשיך לעקוב בדריכות אחר התפתחות החקירה והתנהלות המשטרה בעניין בשים לב שמדובר בפשע שנאה כלפי ציבור שלם".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אין מדובר בפגיעה בחרדי אחד אלא בניסיון פגיעה בקהילה החרדית בחריש. חובה על מערכת המשפט להתייחס לעניין ולמצות את הדין . שחרור הפושע יביא למלחמת אחים בעיר חריש, ובכלל".

משטרת ישראל מסרה: "המשטרה עצרה לפני זמן קצר תושב חריש החשוד בהנחת רגל חזיר על דלת בית בעיר. המשטרה פתחה בחקירה בסוף השבוע עם קבלת דיווח בגין רגל חזיר שהונחה על דלת ביתה של משפחה בחריש".

"פעולות חקירה מהירות ומאומצות שבוצעו במשטרת עירון הביאו למעצרו של חשוד במעשה, תושב העיר בן 37. בתום חקירתו בתחנת המשטרה בעירון ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרו בבימ"ש חדרה".

כזכור, סערה פרצה בחריש, כאשר משפחה חרדית המתגוררת בשכונת 'בצוותא' בעיר, הופתעה לגלות במהלך השבת שחלפה חתיכת בשר מרגל של חזיר, מונחת על יד דלת ביתם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אלמוני הגיע בליל שבת, קשר את חתיכת הבשר על ידית הדלת ונעלם מהמקום.

 

 

חריש בשר חזיר יחסי חרדים חילונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד