י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סוער בוועדה

בגלל קרב על קרדיט: קושניר זרק את אשר "עוף החוצה"

מאבק על קרדיט בנוגע לדיון בוועדת הכספים על מיסוי החד פעמי, הוביל לעימות סוער בוועדה בין היו"ר קושניר לחבר הכנסת אשר. לבסוף העיף קושניר את אשר מהוועדה: "עוף החוצה" | צפו

בגלל קרב על קרדיט: קושניר זרק את אשר "עוף החוצה"
יעקב אשר//אלכס קושניר צילום: פלאש 90

ועדת הכספים התכנסה הבוקר (שני) לדיון על 'גזירת החד פעמי' אלא שקרב על הקרדיט בין יו"ר הוועדה אלכס קושניר לחבר הכנסת יעקב אשר, הוביל לעימות סוער בוועדה.

כבר אתמול צייץ יו"ר ועדת הכספים קושניר כי ‏"ח"כ אשר החליט לצאת עם רווח פוליטי 'חד פעמי' שמבוסס על אי דיוק בעובדות. כבר כמה פעמים הוציא הודעה שהדיון שמתקיים מחר בוועדת הכספים אלא שמדובר בכלל בהליך תקין של אישור צווים ע"י הוועדה. יעקב המס על השקרים עלול להיות יקר יותר".

בפועל, נזכיר שיועמ"שית הכנסת שגית אפיק פרסמה מכתב מקדים לדיון בו העירה כי הדיון לא התקיים בטרם החל הצו לפעול, כך שטענתו של היושב קושניר אינה נכונה.

בדיון הבוקר העיר חבר הכנסת יעקב אשר ליו"ר קושניר: "אני יודע שזה קשה אני יודע שזה סכנת נפשות כי אתה חלק ממפלגה שבמקרה היו"ר הוא גם שר האוצר", אך אשר דרש, "תעצור את התהליך בוא נלמד אותו , תתקן את מה שכבר ראית ונוריד את גובה המיסוי" .

לסיום עקץ יעקב אשר, וביקש מקושניר לפעול בדרך עצמאית גם נגד דעתו של שר האוצר. "גפני ידע לא להכנע לממשלה", אמר אשר, "תהיה עצמאי, תהיה גבר", אמר לקושניר.

חבר הכנסת קושניר לא אהב את הדברים ומיהר לקרוא את יעקב אשר לסדר: "לא אתייחס לאמירות הפוגעניות שלך. הקמפיין אחרון שפגעת בי באופן אישי. אתה לא תלמד אותי מה זה עצמאות ואני לא הולך להתייעץ כל יום עם מי שאתה הולך להתייעץ (גדולי ישראל) . זה שאתה הלכת ועשית מהדיון הזה הון פוליטי של סיבוב שלם כביכול גרמת לי לעשות את הדיון הזה בגללך".


היו"ר העיף את אשר מהדיון, "בפעם הבאה שתטיף לי את עצמאות אתה תמצא את עצמך בחוץ", אמר לאשר. השניים החלו להתעמת, כאשר אשר כבר עשה את דרכו דרכו אל מחוץ לדיון, העיר לו היו"ר קונשיר "עוף החוצה".

ועדת הכספים יעקב אשר אלכס קושניר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד