כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הסרת שומות מהפנים: מחירים, המלצות וכל המומחים לטיפול בלייזר

מעוניינים להסיר שומות? מחפשים טיפול מתקדם להסרה ללא צלקת? כל המידע על הסרת שומות בלייזר מתקדם ללא תהליך פולשנות, ללא כאבים, בסניף הקרוב לביתכם ובמחיר אטרקטיבי!

הסרת שומות מהפנים: מחירים, המלצות וכל המומחים לטיפול בלייזר
הסרת שומות בלייזר צילום: FREEPIK

שומות מופיעות על גופם ופניהם של רוב בני האדם. אלו נגעי עור בגוון חום או שחור, בולטים או שטוחים. כאשר השומות מופיעות במקומות חשופים כגון פנים, צוואר או ידיים, הן עלולות להוות מטרד אסתטי הפוגם בדימוי העצמי. כאשר שומה בולטת ממוקמת על עור הפנים, היא עלולה להפריע בעת הגילוח, להיפצע ולדמם. טכנולוגיות הלייזר המתקדמות, מאפשרות התאמה מדויקת של הטיפול לסוג השומה, מיקומה וגודלה ובכך להביא לתוצאות מדויקות, ללא כאב, ללא סימן וללא צלקת. המומחים של מרכזי לייזר פרו המתמחה בטיפולים אסתטיים ורפואיים עם טכנולוגיות מתקדמות, מביאים לכם את המילה האחרונה בטיפולי הסרת שומות מהפנים ב: גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, קריית חיים, אשדוד, אשקלון, כפר סבא, באר שבע, נתניה, כרמיאל, בני ברק, עפולה, חיפה, קריית מוצקין, קריית ביאליק, רחובות, חצור הגלילית עם טכנולוגיות הלייזר החדשניות ביותר בעולם, המביאות לתוצאות מושלמות.

מהן שומות?

שומות הן גידולי עור שפירים המופיעים כנקודות בצבע חום כהה או שחור ונוצרות בשל ריכוז פיגמנט המלנין האחראי על צבע העור. שומות יופיעו לרוב במהלך גיל הילדות וההתבגרות. ברוב המקרים, שומות אינן מהוות סכנה בריאותית אך לעיתים רחוקות, הן עלולות להפוך לנגע סרטני. במקרים אלו, יחולו שינויים בגודל השומה, צורתה וצבעה ויש לפנות אל רופא עור לצורך אבחון וטיפול. סוגי השומות הנפוצים ביותר הם "שומה נפוצה" ושומה "דיספלסטית" שומה נפוצה היא השומה הטיפוסית המופיעה כבר עם הלידה ומתפתחת עם השנים ואילו שומה דיספלסטית אינה טיפוסית. פני השטח שלה גדולים יותר והיא מופיעה בצבע ורוד עד חום כהה. לרוב, השומה שטוחה ובעלת פני שטח חלקים. שומה זו עלולה להפוך משפירה למלנומה ודורשת מעקב. 

כל הסיבות להסרת שומות מהפנים

ישנן שלוש סיבות להסרתן של שומות כאשר המובילה בהן היא הסיבה האסתטית. במקרים בהם השומה כהה ובולטת על גבי עור הפנים, היא עלולה להוות מטרד אסתטי ולפגוע בביטחון העצמי. הסיבה התפקודית מביאה להסרת שומה במקרים בהם שומה הבולטת על עור הפנים ועלולה להיפצע ולדמם בעת הגילוח. בנוסף, כאשר עולה חשד כי השומה היא ממאירה (חדש המתעורר בשל שינוי צבע, צורה או גודל, דימום או גרד של השומה) יש צורך בביצוע כריתה על מנת לשלוח אותה לאבחון ובדיקה. שיטת הסרת השומה נקבעת על פי הסיבה להסרתן. כאשר הסיבה להסרת השומה היא אסתטית, יש צורך להסירה בטכנולוגית לייזר המביאה לתוצאה של עור חלק, אחיד וללא צלקת. 

הסרת שומות מהפנים בטכנולוגית לייזר מתקדמת

הפנים הם האזור החשוב ביותר למטופלים ולכן, קיימת חשיבות רבה להתאמת שיטת הטיפול לסוג השומה בכדי לקבל את התוצאה האסתטית הטובה ביותר. טכנולוגית הלייזר המתקדמת, מאפשרת להסיר את השומות מהפנים ללא צלקת וללא סימן ולהותיר את העור אחיד וחלק. הסרת שומות מהפנים בלייזר מתבצעת בטכנולוגיה חדשנית הבנויה ממספר ידיות טיפוליות להן אורכי גל שונים המאפשרים להתאים את הטיפול לגודל השומה, מיקומה ועומקה. הטיפול בלייזר ידידותי, אינו פולשני ואינו כואב. המכשיר פועל בטכנולוגיה מוגנת פטנט בשם MICRO NON ABLATIVE FRACTIONAL LASER TECHNOLOGY והוא מייצר 300-600 חורים מיקרונים לצורך חימום הרקמה העליונה והסרת השומות. הטיפול יוצר רקמה בריאה וחדשה המחליפה את אזורי הרקמה הפגועים. השיטה הייחודית מביאה לייבוש השומה ולהתקלפותה הספונטנית של שכבת העור העליונה בצורה  טבעית ואחריה, מגיעה התחדשות של העור ללא סימן או צלקת.

יתרונות הסרת שומות מהפנים בטכנולוגית לייזר מתקדמת

דיוק – ייחודיות הטיפול בלייזר היא התאמת הטיפול לסוג הנגע. הטכנולוגיה מאפשרת שליטה על אורך הגל ומידת החום במכשיר כך שמצד אחד הוא ייצר גלד בתהליך הצריבה ומצד שני הגלד יהיה שטחי בלבד ולא יפגע בשכבת העור התחתונה.  

ללא צלקת, ניתוח או כאב – ההליך המבוקר של טכנולוגית הלייזר, מביא לתוצאה האסתטית הטובה ביותר, פשוט, ידידותי ללא ניתוח או כאב.

זמן החלמה- החזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול

מחיר אטרקטיבי – בהשוואה לשיטות אחרות, מחיר הסרת שומות מהפנים בלייזר הוא הנמוך ביותר. כאשר בהסרת מספר שומות גדול יורד המחיר משמעותית פר נגע.

תוצאה אופטימלית – טיפול הנחשב לאסתטי ביותר המביא לתוצאה של עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת.

טיפול מהיר – לרוב, נדרשים 1-3 טיפולים לצורך קבלת תוצאות מושלמות. תוצאות ניכרות כבר במהלך השבוע הראשון לטיפול.

טיפול בטוח – הטיפול בטכנולוגית הלייזר  מאושר בתקני האיכות המחמירים ביותר בעולם לרבות FDA, CE ומכון התקנים הישראלי.

מתאים לכל סוג וצבע עור

מחיר הסרת שומות מהפנים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות

במרכזי הטיפול של רשת לייזר פרו, מודעים לגורם המחיר העלול להשפיע על ההחלטה באם לעבור טיפול הסרת שומה מהפנים המציקה מבחינה אסתטית או תפקודית. לכן, מחיר טיפול הסרת שומה מהפנים בטכנולוגית לייזר מתקדמת  במרכזי לייזר פרו הוא אטרקטיבי במיוחד : 500-800 ₪ להסרת שומה בלייזר (המחיר תלוי בגודל השומה ובהסרת מספר שומות גדול יותר, יורד המחיר פר שומה) המחיר אטרקטיבי במיוחד בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שומות.

הטיפולים המתקדמים בעולם במרכזים המובילים בארץ

מרכזי לייזר פרו בפריסה ארצית, מתמחה בטיפולים אסתטיים ורפואיים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות. טובי הרופאים והמטפלים של לייזר פרו, מטפלים בהצלחה בהסרת שומות מהפנים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר המביאות לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר וזאת, הודות ליכולתן להתאים את עוצמת הטיפול לסוג השומה, גודלה ומיקומה ולהסיר את השומה במדויק ללא סימן או צלקת, ללא פולשנות וללא כאב. זקוקים לטיפול הסרת שומות מהפנים? קבעו פגישה עם המומחים של לייזר פרו ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות הסרת שומות בפנים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות לתוצאה מושלמת.
אם גם אתם מעוניינים להסיר שומות בפנים לפרטים נוספים והסניף הקרוב הקליקו כאן  



הסרת שומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד