כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ללא גלוטן, לא כמו שחשבתם: הכירו את פינוקיצ'ן

מאחר והצמצום בצריכה יומיומית של גלוטן בקרב אחוז בלתי מבוטל מהאוכלוסייה כבר אינו תופעה חדשה או לא מוכרת, ענף המזון כבר הסתגל לביקוש למוצרים נטולי גלוטן וכיום ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר ביותר של מוצרים שכאלו

ללא גלוטן, לא כמו שחשבתם: הכירו את פינוקיצ'ן
עוגה עסיסית צילום: pixbay

צריכת מוצרי מזון ללא גלוטן הפכה פופולארית ונפוצה ביותר בשנים האחרונות בארץ ובמדינות מערביות רבות נוספות, בין השאר בעקבות המודעות הגבוהה הקיימת כיום להשפעות התזונה על הגוף והבריאות, כמו גם העובדה כי אנשים רבים מגלים כי צריכה יומיומית של גלוטן פשוט לא עושה להם טוב מבחינה בריאותית ומבחינת ההרגשה הכללית. הפחתה משמעותית בכמות הגלוטן היומיומית שאנו צורכים כרוכה בוויתור על מזונות רבים הנתפסים על ידינו כבסיסיים, מרכזיים בתפריט היומיומי וטעימים במיוחד. למרבה המזל, כיום כבר לא חייבים לוותר על כל המזונות הללו, גם אם מעוניינים להפסיק לצרוך גלוטן לחלוטין.

פינוקיצ'ן – מגוון עשיר ביותר של מוצרים ללא גלוטן

מאחר והצמצום בצריכה יומיומית של גלוטן בקרב אחוז בלתי מבוטל מהאוכלוסייה כבר אינו תופעה חדשה או לא מוכרת, ענף המזון כבר הסתגל לביקוש למוצרים נטולי גלוטן וכיום ניתן כאמור למצוא מגוון רחב ועשיר ביותר של מוצרים שכאלו.

במידה ואתם מחפשים אחר סוגים שונים, רבים ומגוונים של מוצרים ללא גלוטן (מיד נביא כמה דוגמאות ספציפיות), כדאי להכיר את אתר "פינוקיצ'ן" – אתר ישראלי זה מרכז את המגוון הרחב והעשיר ביותר של מוצרים ללא גלוטן ממספר גדול של קטגוריות שונות, ומציע את הכל במחירים משתלמים ובמשלוח מהיר עד הבית. כך ניתן ליהנות מכל המזונות שרק ניתן להעלות על הדעת מהם אמורים היינו להימנע בגלל הגלוטן שהם מכילים, ולרכוש גרסה נטולת גלוטן שלהם. מאחר ואתר דוגמת "פינוקיצ'ן" מרכז מגוון רחב כל כך של מוצרים וכמה סוגים שונים כמעט עבור כל סוג של מוצר, ניתן ליהנות ממוצרים נטולי גלוטן ברמה הגבוהה ביותר, אשר מזכירים באופן מעורר השתאות את המוצר המקורי עליו אנו מעוניינים לוותר.

לחם, פסטה, חטיפים ועוד – לא צריך לוותר על כלום גם אם מפסיקים עם הגלוטן

הדוגמאות הבאות ממחישות עד כמה המגוון הרחב של מוצרים נטולי גלוטן שניתן למצוא באתר דוגמת פינוקיצ'ן מאפשר לשמור על תזונה מלאה, מגוונת, עשירה וטעימה, גם בלי לצרוך גלוטן כלל.

הדוגמה הראשונה והמתבקשת ביותר היא כמובן לחם – מרבית הלחמים והמאפים מכילים כיום גלוטן, אך ניתן למצוא גם מגוון רחב ביותר של לחמים נטולי גלוטן, מסגנונות וטעמים שונים. ב"פינוקיצ'ן" תמצאו מגוון רחב מאוד של מאפים ולחמים, כמו גם קמחים נטולי גלוטן מסוגים שונים באמצעותן ניתן לאפות פחות או יותר כל מה שרוצים, ללא כל גלוטן כמובן. לחם רגיל, חלה, בגט, בייגל רגיל או ירושלמי, לחם מחמצת רגיל או טף, בצק עלים, גריסיני, פריכיות ועוד ועוד...

גם בכל הנוגע לפסטות ניתן למצוא מגוון רחב של מצרים נטולי גלוטן – פנה, ניוקי, ספגטי, פוזילי וכל סוג אחר, פסטה אורגנית או לא אורגנית – הכל זמין בקטגוריית הפסטות של פינוקיצ'ן.גם בכל הנוגע לחטיפים מלוחים או מתוקים, דגני בוקר מסוגים שונים, ממתקים למיניהם ועוד – גם למוצרים אלו קטגוריה ייעודית באתר של "פינוקיצ'ן", וזו כאמור רק ההתחלה.לסיכום, גם אם אתם מעוניינים או מאולצים לעבור לדיאטה נטולת גלוטן, זה ממש לא סוף העולם. בפועל, לא תצטרכו לוותר אל אף אחד מסוגי המאכלים הנפוצים והיומיומיים אותם התרגלתם לצרוך.

מחפשים מוצרים ללא גלוטן לרכישה אונליין? היכנסו לפינוקיצ'ן להזמנת משלוח עד פתח הבית. היכנסו להזמנת לחם ללא גלוטןחטיפים ללא גלוטןפסטה ללא גלוטן.

עוגה ללא גלוטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד