כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מסורת עתיקה חדשה

בהשתתפות הגרי"מ לאו: הושק מרכז מבקרים ל'הצורפים'

הצורפים, מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל, השיקו בערב מיוחד את מרכז כלי הכסף מהגדולים בעולם, חדש ומיוחד, המחבר מסורת, ישן וחדש יחד • הגרי"מ לאו כובד בקביעת המזוזה למרכז המבקרים

בהשתתפות הגרי"מ לאו: הושק מרכז מבקרים ל'הצורפים'
הגרי"מ לאו צילום: יח"צ

בשבוע שעבר השיקו בצורפים, מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל, את חנות הדגל החדשה ומרכז מבקרים ייחודי. החנות החדשה ממוקמת בתוך המושב כפר דניאל בסמוך למפעל הצורפים, שם מפתחים ומייצרים כבר עשרות שנים כלי כסף פאר היצירה המעוצבים ביד אומן של יעקב מרדינגר, האמן והצורף הראשי של הצורפים. מדובר על מבנה עתיק ומרהיב שעוצב ביד אמן במטרה לשמר עד כמה שניתן את עיצובו המקורי, כולל חשיפה של אבן מקורית, היוצרת חיבור של ישן וחדש בעיצוב עכשווי וייחודי.

החנות החדשה, המשתרעת על פני 350 מטרים רבועים, היא מרכז כלי הכסף הגדולים בעולם, ובו ניתן למצוא אלפי פריטי כסף במגוון דוגמאות וקולקציות. בתוך החנות קיים חדר שלם ובו תמצאו שלל כלי כסף מעיצובי מרדינגר סטודיו (MERDINGER STUDIO) מבית הצורפים – עיצובים חדישים בציפוי כסף במחירים נגישים ביותר.

לקוחות מועדון ה-VIP של הצורפים הוזמנו ובאו לאירוע ההשקה היוקרתי והמיוחד ולטקס קביעת המזוזה כאשר הרב הראשי הגאון הרב ישראל מאיר לאו, כובד על ידי יעקב מרדינגר לברך ולקבוע את המזוזה בפתח החנות. במהלך הערב נחשפו מאות המשתתפים לתצוגת הקולקציות היוקרתיות והמיוחדות המוצגות בחנות.

הצורפים מלווה את עולם המסורת היהודי כבר עשרות שנים, בשבתות, חגים, מועדים ואירועים, עם פריטים בעיצוב בלתי נשכח שמכבדים ומפארים כל שולחן חגיגי. הערכים עליהם מבוססים החזון והתוצרת של הצורפים הם קשר מיוחד למסורת היהודית ולהמשכיות שלה, תוך חיבור עמוק למקורות. הצורפים שמו לעצמם מטרה להעניק לציבור את האפשרות להדר ולכבד כל הזדמנות חגיגית בכלי כסף מיוחדים במינם, במחירים משתלמים - ועכשיו במרכז מבקרים מרשים במיוחד.

שעות הפתיחה של מרכז מבקרים: ימים א'-ה' בין השעות 9:30-19:00, ימי ו' בין השעות 9:30-13:30. המרכז ממוקם כ-10 דקות נסיעה מנתב"ג, עם דרכי גישה מהירים של כביש 6 ו-1.

מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. ועכשיו, לקראת חנוכה, הצורפים מעניקים לכם 30% הנחה על כל מגוון החנוכיות.

 

כלי כסף הצורפים חנות יודאיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד