ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"תחשבו טוב לפני"

"מי שמתמודד שירים יד": העיתונאי אתגר את לפיד וסיעתו. צפו

עיתונאי וואלה אתגר את יו"ר יש עתיד לפיד במהלך ישיבת סיעת יש עתיד כששאל את חברי הסיעה מי מהם רוצה להתמודד מול היו"ר | לפיד הגיב: "תחשבו טוב טוב לפני שאתם עונים" | צפו  

"מי שמתמודד שירים יד": העיתונאי אתגר את לפיד וסיעתו. צפו
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הודעת יש עתיד על קיום בחירות לראשות המפלגה, נערכה היום (שני) ישיבת סיעת המפלגה בכנסת. מי שניצל את ההזדמנות הוא עיתונאי וואלה יקי אדמקר שזרק לחלל החדר העמוס בקשה מפתיעה: "אם יש מישהו מהשרים או מהחכים שמתכוון להתמודד על ההנהגה שירים את היד".

לפני שנתן למי מהנוכחים להגיב, מיהר יו"ר המפלגה יאיר לפיד להזהיר את חברי סיעתו: "שאנשים יחשבו טוב טוב לפני שהם עונים". דבריו של לפיד נאמרו בצורה הומוריסטית, אך המציאות הרצינית לא רחוקה מדבריו. 

תגובת לפיד \\ ערוץ הכנסת 

חברי סיעת יש עתיד, רואים את שאירע לבכרי מפלגתם בעבר, עפר שלח שהעז להכריז על רצון להתמודד מול לפיד על הנהגת המפלגה, ונדחק אל מחוץ לחיים הפוליטיים. 

כזכור, לפני יומיים פרסמו ביש עתיד כי עשור לאחר הקמתה, פותחת המפלגה עבור הציבור את האופציה לבחור את ראש המפלגה, וכי תוקם ועידה שתקבע את הרכב הרשימה, לצד שינוי בתקנון המפלגה.

במסגרת השינוי הכריזו ביש עתיד, כי תוקם ועידה, שתורכב מפעילי השטח במפלגה, וכן חברי הכנסת, נציגי המפלגה ברשויות, בעלי תפקידים מטעם המפלגה במוסדות הלאומיים, ובעלי תפקידים בסיעה בכנסת, לצד חמישה מינויים מטעם היו"ר.

 

 

יש עתיד יאיר לפיד בחירות פנימיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד