כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"שגיאות כתיב"

עושים קניות ברשת? כך תישמרו מפני הונאות הנוכלים | צפו בתיעוד

עם התגברות הונאות הרשת, מפרסמים במשטרת ישראל שבע דרכים חשובות למניעת ההונאות בעת ביצוע רכישות ברשת | סיסמא, דרכי תשלום, שגיאות כתיב ועוד | צפו בתיעוד 

עושים קניות ברשת? כך תישמרו מפני הונאות הנוכלים | צפו בתיעוד
אילוסטרציה צילום: unsplash

תרבות רכישת המוצרים דרך הרשת גדלה עוד ועוד ככל שהזמן חולף, אנשים רבים מעדיפים לרכוש דרך הנייד, ולהימנע מלטרוח בהתארגנות, יציאה, ובזבוז זמן יקר. 

אך במקביל להתרחבות הרכישות, מתגברות הונאות הרשת - המנסות להוציא כספים מהצרכנים באין ספור שיטות. משטרת ישראל המקבלת תלונות רבות, מוציאה היום (שני) סרטון ובו היא מעניקה כמה כלים שבהם יהיה אפשר להיעזר, על מנת לרכוש את המוצרים בבטחה. 

שיטות לרכישה בטוחה ברשת \\ משטרת ישראל 

ראשית ממליצים במשטרה להקפיד על סיסמא חזקה "קשה לניחוש" ולבצע אימות דו שלבי לחשבונות האישיים; 2- לערוך בדיקה אמינה לאמינות האתר - לדוג', תבדקו שיש מספר דרכים לתשלום; 3- להיכנס דרך העמוד הרשמי של האתר ולהימנע מכניסה דרך קישורים ממקור לא ידוע. 

4- לשים לב שכתובת האתר תקינה ושאין שגיאות כתיב, חריגות או ניסוח לקוי; 5- לוודא כי כתובת האתר המאובטח מתחילה ב-https.; שש- להימנע מביצוע רכישות כשהווי פי דולק; 7- לבדוק באופן תדיר את חיובי האשראי ולשים לב להוצאות חריגות. 

"שימרו על ערנות, רכישה פזיזה, ונקטו בכל אמצעי הזהירות", קוראים במשטרת ישראל "בכל חשד לאירוע סייבר או הונאה הגישו תלונה באתר משטרת ישראל". 

 

משטרת ישראל רכישות ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד