כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חקירת המהומות בקפיטול

בן בריתו לשעבר של טראמפ נעצר באשמת זלזול בבית הנבחרים

הרשויות הפדרליות בארה"ב עצרו את מקורבו לשעבר של דונלד טראמפ, סטיב באנון. נגד האיש בן ה-67 הוגש כתב אישום ביום שישי בשני עבירות של זלזול בבית הנבחרים

בן בריתו לשעבר של טראמפ נעצר באשמת זלזול בבית הנבחרים
רויטרס

סטיב באנון, בעל ברית ותיק של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, נעצר על ידי הרשויות הפדרליות באשמת זלזול בבית הנבחרים שחקר את המהומות שאירעו בינואר האחרון בבניין הקפיטול.

באנון נלקח למעצר ביום שני בבוקר וצפוי להופיע בבית המשפט מאוחר יותר היום אחר הצהריים שעון מקומי ניו יורק. נגד האיש בן ה-67 הוגש כתב אישום ביום שישי בשני עבירות של זלזול פלילי - האחד בגין סירוב להתייצב להצהרה בקונגרס והשני בגין סירוב לספק מסמכים בתגובה לזימון הוועדה. כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

ב-2018 הנשיא טראמפ דאז תקף את היועץ לשעבר שלו - סטיב באנון לקראת צאתו לאור של ספר חדש אשר 'לא מחמיא לנשיא'. בספר מצטייר הנשיא כאדם קטנוני שמתנהג כילד קטן.

טראמפ לא נשאר חייב והגיב על הדברים ששויכו לבאנון: "לסטיב באנון אין שום קשר איתי או לממשל שלי, כאשר הוא פוטר הוא לא רק איבד את עבודתו, הוא איבד גם את דעתו, סטיב התחיל לעבוד בשבילי אחרי שכבר ניצחתי שבעה עשר מועמדים מוכשרים מהמפלגה הרפובליקנית".

"עכשיו שהוא לבד, סטיב למד כי הזכייה שלי בנשיאות היא לא קלה כמו שאני גורם לזה להראות, לסטיב היה חלק קטן מאד בניצחון ההיסטורי שלנו, שאותו ניצחנו על ידי האנשים הנפלאים של הארץ הזאת, סטיב עצמו עשה נזק גדול, הוא גרם לאובדן מושב של הסנאט באלבמה, מושב שהיה במשך יותר משלושים שנה בשליטת הרפובליקנים. סטיב אינו מייצג כלום ממני".

דונלד טראמפ סטיב באנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד