ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הוגשה תלונה

זעזוע: חולל קברו של האדמו"ר מקאליב בהר המנוחות

מתפללים שהגיעו לציונו של הרבי מקאליב זצ"ל בהר המנוחות, נדהמו לגלות כי אלמונים ניפצו את נר התמיד ושפכו את השמן בצורה מבזה. בחסידות אומרים כי מדובר בפעם שנייה כבר ומקווים כי הרשויות יטפלו בפורעים 

זעזוע: חולל קברו של האדמו"ר מקאליב בהר המנוחות
הרבי מקאליב זצ''ל צילום: באדיבות המצלם

הלם וזעזוע בקרב חסידי ואוהדי בית קאליב, לאחר הישנות מקרה הפגיעה בציונו האדמו"ר מקאליב זצ"ל בהר המנוחות בירושלים.

המתפללים שהגיעו לפקוד את הציון בימים האחרונים, גילו כי אלמונים ניפצו את מתקן נר התמיד, העומד תדיר על יד הציון ושפכו את השמן בצורה מבזה על הציון וערמו סלעים ואבנים על הציון. מדובר בפעם השנייה שמאורע מעין זה מתחרש בתוך תקופה קצרה.

הציון של הרבי מקאליב שחולל

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בהנהלת מוסדות 'קאליב' פנו למנכ"ל מועצת בתי העלמין צוריאל קריספל, שהביע לאחרונה את דאגתו מפני מקרים של חילול קברים בהר המנוחות. בפנייה שנשלחה אל המנכ"ל, הוא התבקש להפעיל את השפעתו על מנת למנוע הישנות של מקרים מעין אלו בהר המנוחות.

מיד לאחר קבלת הפנייה, פנה קריספל למשטרת ישראל, וביקש ממנה להגביר את השמירה על הר המנוחות, על מנת למנוע מקרים של חילול מצבות ופגיעה בכבודם של שוכני עפר בהר המנוחות: 'פניתי למשטרת ישראל  ואני סומך עליה שתדע לשים את היד על הפורעים שביצעו את המעשה המזעזע, של חילול הציון הקדוש.

"אני פועל מול משטרת ישראל, להגביר את האבטחה בהר המנוחות, על מנת שלא נחזה שוב במקרים מעין אלו. אני סמוך ובטוח כי כבר בתקופה הקרובה, תוגבר האבטחה בהר וכבודם של שוכני עפר בהר המנוחות יישמר" אמר.

 

הרבי מקאליב הר המנוחות זעזוע חילול קברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד