י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הוא בא עצבני"

תקלה בשידור: ברדוגו על בכיר הליכוד: "יהרגו אותו על זה" • האזינו

בעת הפסקת פרסומות בגל"צ, נשמע המגיש יעקב ברדוגו מתבטא על מי שצפוי להתמודד מול נתניהו - ח"כ יולי אדלשטיין לאחר ראיון אתו: "ריאיון נזק, יהרגו אותו על זה" • האזינו לפדיחה

תקלה בשידור: ברדוגו על בכיר הליכוד: "יהרגו אותו על זה" • האזינו
יעקב ברדוגו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פדיחה בשידור חי. רגעים אחרי שהמגיש יעקב ברדוגו סיים לראיין את ח"כ יולי אדלשטיין - מי שהכריז כי יתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת 'הליכוד' - הוא נשמע בשידור תוך כדי הפסקת פרסומות כשהוא מפרשן את הראיון, כשהוא לא מודע לכך שהמיקרופון נותר פתוח. ברדוגו נשמע אומר על הריאיון של אדלשטיין "יהרגו אותו על זה, זה ריאיון נזק". 

המיקרופון של ברדוגו המשיך לפעול במקביל להשמעת הפרסומות והוא נשמע אומר לבן שיחו ירון וילנסקי על אדלשטיין: "הוא בא עצבני, הוא בא לא מוכן". 

בהמשך, התייחס ברדוגו לדבריו של אדלשטיין על הצעת החוק להגבלת כהונת ראש הממשלה, חוק שאמור למנוע את חזרתו של נתניהו לתפקיד, ואמר: "אתה יודע, ואנחנו היינו עדינים, הוא תומך בהצעת החוק, אתה מבין מה זה? זה הזוי לגמרי, אתה יודע מה? יהרגו אותו על זה, זה ריאיון נזק". 

לפני התקלה, בריאיון עצמו, התייחס ח"כ יולי אדלשטיין לחוק הגבלת הכהונה, ואמר: "הייתי שוקל לכלול זאת בחוקת המפלגה, ולקבוע שאדם יכול להיבחר ליו"ר התנועה לא יותר מפעמיים - לא בחקיקה ראשית. אם אזום את זה עכשיו, יראה כאילו אני פועל נגד מישהו. כשאעמוד בראש תהיה לי זכות להוסיף את התיקון הזה". 

 

 

גלי צה"ל יעקב ברדוגו יולי אדלשטיין הגבלת כהונת ראש ממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד