י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בן ישיבה מול פוליטיקאי

תמונה של ר' ישעי'לה במייל הפתיעה את הסנאטור

הגאון רבי שלמה קאהן, גאב"ד מלבורן ‏אוסטרליה, סיפר על מקרה נפלא, בו עסקן יהודי הצליח להשיג לו אישורים לנסוע לישראל ולחזור לאוסטרליה, בו בזמן שאפילו עורכי דין ופוליטיקאים כשלו במאמציהם

תמונה של ר' ישעי'לה במייל הפתיעה את הסנאטור
רבי שלמה קאהן ודמותו של רבי ישעיה מקרעסטיר זי"ע צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי שלמה קאהן, גאב"ד מלבורן ‏אוסטרליה, סיפר כי תמונה של הרה"ק רבי ישעי' מקרעסטיר זצ"ל, הצליחה לפעול יותר ממאמצים של פוליטיקאים ועורכי דין.

הרב סיפר כי בתו מישראל שעמדה לפני לידה, רצתה מאוד שהוריה מאוסטרליה יבואו לישראל לקראת השמחה.

לדברי הרב, הקהילה העמידה לרשותו שני עורכי דין שיפעלו מול פוליטיקאים וגורמי ממשל, זאת בעקבות הקשיים לטוס מחוץ לגבולות המדינה מאז התפרצות נגיף הקורונה.

ימים ספורים לפני המועד שנקבע, אמר סנאטור אוסטרלי שהיה מעורב בתהליך, כי טרם הצליח לספק את האישורים הנדרשים למען חזרתם לאוסטרליה אחרי הביקור, אבל הבטיח כדי ידאג לכך במהלך ביקורם בישראל וכי האישורים יגיעו לידיהם עוד בטרם מועד חזרתם לאוסטרליה.

הרב קאהן סיפר כי כעבור שבוע וחצי, הסנאטור כתב לר' מיכאל, עסקן מקומי, כי הגורמים הרלוונטיים מתעלמים מהפניות וכי טרם הצליח להשיג את האישורים, למרות המאמצים שלו במשך למעלה מחודש ימים. "אני מרים ידיים", אמר הפוליטיקאי.

ר' מיכאל תהה ואמר: "הרי קיבלתי אמש את האישורים הנדרשים". הסנאטור ענה לו: "אני לא מאמין. הרי יש לי צוות של 20 אנשים העובדים תחתיי, ואף אחד לא יודע מזה. אף אחד לא ראה את האישור. תשלח לי את האישור, אני רוצה לראות את זה".

ר' מיכאל אכן שלח את האישורים. כעבור חמש דקות הסנאטור מתקשר אליו: "מייקל, איך עשית את זה? אני, סנאטור אוסטרלי, לא מסתדר - ואתה, בן ישיבה משיג אישור".

"אז מה היה", סיפר הרב, "ר' מיכאל ראה כי העניינים לא מסתדרים אז במקום מסמכים הוא שלח לגורמים הרלוונטיים תמונה מר' ישעי'לה, ותוך כמה שעות הוא קיבל אישור. הקב"ה מנהל את העולם...".

רבי ישעילה מקרעסטיר הרב שלמה הכהן קאהן מלבורן אוסטרליה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד