א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סערת החזיר בחריש

הח"כ תקף: הממשלה מסיתה מתירה את דמם של החרדים

במסגרת דיון בהצעות אי אמון בממשלה, עלה ח"כ מקלב לדוכן המליאה והאשים את הממשלה בהסתה בלתי פוסקת כלפי המגזר החרדי. "לכל ההסתה הזו יש השלכות חמורות המגיעים עד למעשים של ממש. איפה הממשלה שתוקיע את הדברים הללו ותגנה אותם?"

הח"כ תקף: הממשלה מסיתה מתירה את דמם של החרדים
במסיבת עיתונאים צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

במסגרת הצעת אי אמון בממשלה, תקף חבר הכנסת אורי מקלב את התנהלות הממשלה כפי שמקובל על ידי חברי אופוזיציה והאשים את חבריה בהסתה נגד הציבור החרדי כשלדבריו היא מתירה את דמם של החרדים והיא האשמה בכך שתלו רגל של חזיר על דלת בית חרדי בעיר חריש, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים'.

"הממשלה הזו מביאה רק הטלת מיסים וייקור מחירים לציבור", פתח מקלב, "רק הבוקר דנו כאן בוועדת הכספים על הטל מס בשיעור של מיליארד ומאתיים מליוני שקלים! בחד פעמי, ובשתיה הממותקת. וזה עוד לפני המס הנוסף של המע"מ. הממשלה הזו מבקשת לחנך את הציבור סרך הקנסות - אין הסברים, אין הבנות, רק קנסות על הציבור".

עוד הוסיף מקלב בנאומו: "לא רק הטלת מס ופגיע כלכלית על הציבור אלא הממשלה הזו מבקשת לבוא ולשנות האופי של מדינת ישראל הם מבקשים כעת לשנות את הנעשה בכותל המערבי שריד בית מקדשנו זה דורי דורות, - השארת המצב על כנו בכותל המערבי אינה ריב ומדון, כל המשנה ידו על התחתונה".

"הפעולות הללו של הממשלה מתירות את דמו של הציבור החרדי", האשים מקלב "בגלל שהציבור החרדי צורך באופן נבון יותר ובזול יותר זה מגיע על חשבון הציבור הכללי? והציבור הכללי עוד מאמין בדבר כזה?", תהה וטען כי "לכל ההסתה הזו יש השלכות חמורות המגיעים עד למעשים של ממש, זה מגיע לתקיפה חמורה של משגיח כשרות במשחטה בדרום וזה מגיע עד כדי כך תולים רגל של חזיר על דלת משפחה חרדית בעיר חריש, - איפה הממשלה שתוקיע את הדברים הללו ותגנה אותם?", זעק.

אורי מקלב הסתה נגד חרדים ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד