ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
השם יוחלף

טראמפ ימכור את המלון תמורת מאות מיליונים

חברת 'טראמפ' תמכור את 'מלון טראמפ' המפורסם בן 122 השנים, תמורת 375 מיליון דולרים. לפי הדיווח שמו של המלון יוחלף למיתוג חדש

טראמפ ימכור את המלון תמורת מאות מיליונים
מגדלי טראמפ צילום: pexels

חברת 'Trump' של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ חתמה על עסקה למכירת חוזה השכירות שלה במלון 'טראמפ אינטרנשיונל' בוושינגטון, תמורת 375 מיליון דולר.

על פי הדיווח, חברת השקעות ממיאמי, חתמה חוזה לרכישת זכויות הניהול בבניין מהמאה ה-19. כך דיווח ה'וול סטריט ג'ורנל', מפי אנשים שמעורים בנושא.

החברה מתכננת להסיר את מיתוג השם 'טראמפ' מהמלון והגיעה לעסקה עם חברת הילטון למיתוג מחדש של הנכס ולניהולו על ידי קבוצת 'וולדורף אסטוריה' של הילטון. המכירה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2022.

הבניין בן 122 השנים, שנמצא רק כמה רחובות מהבית הלבן, עדיין בבעלות הממשל הפדרלי, אך עם חוזה שכירות מהממשלה שנמשך קרוב ל-100 שנים.

מחיר המכירה נמוך מסכום של 500 מיליון דולר שחברת 'טראמפ' ביקשה לראשונה ב-2019 כשפרסמה שחוזה השכירות עומד למכירה. החברה שבבעלות הנשיא לשעבר, השכירה את הבניין ממינהל השירותים הכלליים של הממשל ב-2013 והשקיעה שיפוץ נרחב בעלות 250 מיליון דולר, כדי להפוך אותו למלון יוקרתי לפני פתיחתו לאורחים ב-2016.

דונלד טראמפ משפחת טראמפ עסקת רכישה עסקת נדל''ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד