י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מנע אסון כבד

צפו: המונית נעצרת מחוץ לבית החולים ומתפוצצת

נהג מונית בריטי הפך לגיבור, לאחר שמנע אסון כבד, כשהבין במהרה כי הנוסע ברכבו הינו מחבל מתאבד. הוא עצר מחוץ לבית חולים ומיהר להסתלק מהמונית שהתפוצצה. המחבל נהרג, אך חיי הנהג ניצלו

צפו: המונית נעצרת מחוץ לבית החולים ומתפוצצת
הפיצוץ מחוץ לבית החולים צילום: צילום מסך

נהג מונית בריטי, דיוויד פרי, הוכרז כגיבור על ידי ראש עיריית ליברפול, ג'ואן אנדרסון, לאחר שמנע אסון כבד, כשהבין את רמת האיום והסכנה שהוא נושא ברכבו והרחיק את רכבו מפגיעה בחיי אדם.

ראש המחלקה ללוחמה בטרור האזורי, ראס ג'קסון, העריך כי נראה שנוסע במונית יצר "מטען חבלה מאולתר" שגרם לפיצוץ.

נהג המונית פרי, מנע אסון נוראי ביום הזיכרון של בריטניה לחללי שתי מלחמות העולם, אחרי שהסיע במכוניתו מחבל מתאבד שהתפוצץ יחד עם מטען החבלה שנשא עמו.

הנהג דיוויד פרי, תושב ליברפול שרד את הפיצוץ, אך אושפז בבית החולים עם כוויות ופציעות. כשהמונית התקרבה לנקודת הירידה של המחבל בבית החולים לנשים, אירע פיצוץ מתוך המכונית, והיא עלתה במהירות בלהבות, אך הנהג נראה נמלט מהמונית על רגליו. המחבל נהרג בפיצוץ.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', פיצוץ עז החריד את ליברפול שבבריטניה בבוקר יום ראשון. על פי דיווחים מקומיים, מונית עצרה סמוך לבית חולים לנשים בעיר וכעבור שניות התפוצצה. נהג המונית נפצע ופונה לבית החולים, אך לא נשקפה סכנה לחייו.

שלושה גברים, בני 29, 26 ו-21, נעצרו בקנסינגטון - ליברפול, כך מסרה המשטרה.

עד ראיה תיאר ל'דיילי מייל': "הכוחות תפסו שני גברים ואזקו אותם מאחורי הגב, אחד נראה איראני", שכן המתגורר בסמוך לבית החולים אמר, "הם הוכנסו לתוך הטנדר, הם תפסו אותם מאחד הבתים, מעולם לא ראיתי אותם לפני כן". עדי ראייה סיפרו שהגברים נעצרו אתמול (ראשון) קצת אחרי השעה 16:00 שעון מקומי.

ראש העיר ליברפול, ג'ואן אנדרסון, הגיבה לתקרית, ואמרה כי היא "מדאיגה ומכעיסה". לפי המשטרה, הפיצוץ התרחש בשעה 11:00 בבוקר שעון מקומי. שרת הפנים פריטי פאטל אמרה שהיא "מתעדכנת בפרטי האירוע הנורא".

עובדת בחנות סמוכה אמרה לתקשורת המקומית: "ראיתי אנשים מורחקים מבית החולים ומשטרה בכל מקום. מפחיד לחשוב שמישהו אולי רצה לתקוף בית חולים".

ליברפול פיצוץ רכב נהג מונית אירוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד