י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"תנאים לא טובים"

טורקיה: העו"ד מספר על המפגש עם מורדי אוקנין

עורך הדין של בני הזוג הישראלים שעצורים בטורקיה, נפגש אמש עם מורדי אוקנין בתאו בכלא הטורקי ותיאר את המפגש: "בגלל שמדובר בדמות של עו"ד ישראלי הוא פרץ בבכי איך שנכנסתי לתא הקטן"

טורקיה: העו"ד מספר על המפגש עם מורדי אוקנין
בית כלא. אילוסטרציה צילום: pixabay

ניר יסלוביץ' עורך דינם של הזוג אוקנין שעצורים בטורקיה תאר את המפגש תיאר היום ברדיו 103 את המפגש הטעון שהיה לו אמש (שני) עם מורדי אוקנין שעצור בטורקיה יחד עם רעייתו לאחר שצילמו את מעונו של הנשיא ארדואן.

"הייתה פגישה קשה", תיאר עו"ד יסלוביץ'," פגישה שעל ההתחלה בעצם הוא הציב בפניי שאלות קשות. בגלל שמדובר בדמות של עו"ד ישראלי הוא פרץ בבכי איך שנכנסתי לתא הקטן. ישבתי איתו ביחידות, זה הפתיע אותי מאוד שהרשו לי לשבת איתו לבד. לא יכולתי לחבק אותו כי הייתה הפרדה בינינו. נורא רציתי לתת לו חיבוק ישראלי טוב, ולחזק אותו כמו שצריך. אני מודה ומתוודה שלי היה קשה".

עו"ד ניר יסלוביץ

לדברי עורך הדין, "הפתיעו אותי התנאים הלא טובים שהוא נמצא בהם, תנאים בסיסיים שאני אתמול כבר עבדתי לאורך כל משך שעות הלילה על מנת לדאוג לשיפור המצב שלו. אחת המשימות החשיבות ביותר שיש פה לנגד עיניי זה לדאוג במהלך שהותו כבודו כאדם לא ייפגע".

הוא ציין כי הוא עדיין צריך לקבל אישור כדי "להיכנס לבית המעצר שנטלי שוהה בו. הערעור יוגש היום עד מחר, כולי תקווה שהמאמצים שלנו יניבו פרי בזמן הקרוב. אני אדם אופטימי מטבעי".

כזכור, זוג ישראלים בשנות ה-40 לחייהם נעצרו לאחר שצילמו את ביתו של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן בטורקיה. לפי הדיווחים, האישה צילמה את הבית ושלחה בקבוצה של המשפחה, אך לא ידעה שאסור לצלם ונעצרה.

טורקיה ריגול מעצר ישראלים בטורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד