כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מעמד נדיר בגרמניה

תפילה ודמעות: המסע הראשון מסוגו בעולם של גדולי הצדיקים

מעמד כזה לא היה מעולם. צדיקי הדור מרן הגר״ש גלאי יחד עם מרן הגר״י פישהוף הגיעו לציון קודשו של ה״בעל שם ממיכלשטאט״ שם הם קרעו שערי שמים לישועת תורמי ׳קופת העיר׳. במעמד אף נחתמו שטרות הניסים שגרמו לתהודה רבתית בעולם היהודי כולו

תפילה ודמעות: המסע הראשון מסוגו בעולם של גדולי הצדיקים
תפילה בציון צילום: יח"צ

מעמד תפילה נדיר וחסר תקדים נערך בשעות האחרונות על ציון קודשו של ה״בעל שם ממיכלשטאט״, התפילה שנערכה על ידי עמודי התפילה וצדיקי הדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי יחד עם מרן הגאון רבי יחיאל פישהוף שליט״א גרמו לציבור המתפללים להוריד דמעות כמים לישועתם של רבבות תורמי ׳קופת העיר׳.

לחצו כאן ותזכו בשטר הניסים>>


זה לא היה עוד מעמד תפילה, זה היה מעמד נורא הוד, מעמד כזה שגרמניה לא ראתה מאז ימי השואה האיומה. עמודי התפילה פשוט עמדו שם ובכו, בכו בשברון לב וזעקו על שבר בת עמי, הם פשוט עמדו שם, רכנו על הציון הקדוש ובקעו שערי שמים לישועתם של רבבות תורמי ׳קופת העיר׳ - קופת הצדקה המהודרת ביותר המסייעת להמוני משפחות קשות יום, יתומים ואלמנות.

עם תום מעמד התפילה המיוחד עמדו יחד צדיקי הדור בנוכחות הגאון רבי יהודה טולדנו שליט״א ראש ישיבת מרכז התורה בצרפת והגאון רבי אהרון וויל רבה הראשי של סטרסבורג וחתמו שם על השטר ההיסטורי שגרם לתהודה רבתית בעולם כולו - ״שטר הניסים״, שטר אשר כשמו כן הוא, שטר אשר יחיש ישועה וניסים להמונים אשר הצטרפו מיד לדבר הפלאי הזה.


ב
ציון הקדוש • באדיבות המצלם

עין לא נותרה יבשה שעה שמרן הגה״צ רבי שמעון גלאי חתם על השטר הפלאי שגוזר ניסים היוצאים מדרך הטבע, עין לא נותרה יבשה שעה שצדיקי הדור צרפו את חתימתם לשטר הנדיר עליו כבר היה חתום רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א. והאמת שגם מעבר לים עין לא נותרה יבשה כאשר המונים סוף סוף רואים את אור הישועה בקצה המנהרה החשוכה.

מעמד כזה נדיר לא היה כבר זמן רב, הבית החיים העתיק שם טמון ה״בעל שם ממיכלשטאט״ פשוט רעד מעוצמת התפילה הכבירה שנערכה שם, השמיים כמו הצטרפו לתפילה והעבירו את הבקשות היישר לכיסא הכבוד. כי הם לא עמדו שם לבד, הם עמדו שם כשלוחים מכח המשלח רשכבה״ג מרן שר התורה שליט״א. מעמד כזה טרם היה, ספק עצום אם אי פעם יהיה.

לחצו כאן ותזכו בשטר הניסים>>

הרב שמעון גלאי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד