ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המלחמה בפייק ניוז

שר הבריאות יוצא להגנת אלרעי-פרייס: "נפעל בכל האמצעים"

ברקע הסערה שהתחוללה בוועדת הבריאות כנגד הד"ר שרון אלרעי פרייס | שר הבריאות מגיב באיום ברור למתנגדי החיסונים ומפיצי הפייק כנגד הבכירים: "הבא שיפיץ בדיות ותאוריות קונספירציה הזויות ימצא אותנו פועלים נגדו בכל האמצעים" 

שר הבריאות יוצא להגנת אלרעי-פרייס: "נפעל בכל האמצעים"
"שר הבריאות ניצן הורביץ חותם על הסכם "מסדרון ירוק לאיחוד האמירויות צילום: משרד הבריאות

שעה קלה לאחר הסערה שהתחוללה בוועדת הבריאות בכנסת, כאשר אחת המשתתפות כינתה את הד"ר שרון אלרעי פרייס "עובדת של פייזר, שמייצרת את החיסונים", מאיים שר הבריאות ניצן הורוביץ כי "הבא שיפיץ בדיות ותאוריות קונספירציה הזויות ימצא אותנו פועלים נגדו בכל האמצעים". 

בנוסף כתב הורוביץ בחשבונותיו ברשתות החברתיות על רקע הסערה בוועדת הבריאות כנגד פרייס ובכירי הבריאות: "מספיק. האנשים האלו נותנים את הנשמה לשמור על הבריאות של כולנו. חפשו מקום אחר לשקרים שלכם, או אולי - תתחילו ללמוד את העובדות", הורוביץ למתנגדי החיסונים ומפיצי הפייק כנגד בכיריו. 

כזכור, במהלך הדיון היום (שלישי) על חיסוני ילדים בוועדת הבריאות, עלתה בזום משתתפת בשם עו"ד ולנטינה נלין וטענה כי "ד"ר שרון אלרעי פרייס היא לא אובייקטיבית, היא עובדת של חברת פייזר שמייצרת את החיסונים".

בתגובה לדברים אמרה יו"ר הוועדה ח"כ עידית סילמן: "לא אאפשר להכפיש או להביא האשמות חסרות בסיס כלפי עובדי ציבור והנהלת הוועדה. אין פה עניינים פוליטיים. זו ועדה שנועדה להגן על בריאות הציבור. הזמנו לכאן את הצט"ם, את ד"ר שרון אלרעי פרייס וגורמים שונים ומגוונים, יהיו כאן עוד דיונים ארוכים וכולם ישמעו.

לסיום אמרה יו"ר הוועדה ח"כ עידית סילמן "אני לא מוכנה לשמוע את הדברים האלה. לא אתן לומר שד"ר שרון אלרעי פרייס עובדת אצל פייזר. יש גבול לכל תעלול".

 

שר הבריאות ניצן הורוביץ ועדת הבריאות עידית סילמן שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד