י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שישה פרסומים כוזבים"

מיכי אלפר תובע את חברות המועצה ב-840 אלף ש"ח

"מסע הכפשות ציבוריות": יו"ר סיעת 'דגל התורה' בחיפה מיכי אלפר, תובע, באמצעות עו"ד עמית חדד, את חברות המועצה סופי נקש ושרית גולן שטיינברג ב-840 אלף ש"ח. "הנתבעות, הפיצו לשון הרע חמורה, במסגרתה תיארו את התובע כמי ש'מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים" וזאת "מטעמים זרים'", נטען בכתב התביעה

מיכי אלפר תובע את חברות המועצה ב-840 אלף ש"ח
מיכי אלפר, נציג דגל התורה בחיפה צילום: בחדרי חרדים

מיכי אלפר, ממלא מקום ר"ע חיפה ויו"ר סיעת דגל התורה בעירייה, הגיש היום (שלישי) לבית משפט השלום בעיר תביעה על סך 840 אלף ש"ח נגד חברות המועצה עו"ד שרית גולן שטיינברג וסופי נקש, בטענה כי השתיים הפיצו לשון הרע חמורה, במסגרתה תיארו את אלפר כמי ש"מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים" וזאת "מטעמים זרים".

אלפר, המכהן גם כיו"ר הוועדה לתכנון המקומית לתכנון ובנייה, טוען כי הוא "יוצא למלחמה על שמו הטוב לאחר מסכת הכפשות שקריות שעבר הן במועצת העיר, והן ברשתות החברתיות מצד חברות מועצת העיר". בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט השלום בחיפה מגולל אלפר באמצעות עורך דינו עמית חדד את מסכת ההכפשות שעבר מצד חברות המועצה.

לטענת אלפר, בעקבות סדרת פרסומים במסגרת מאבקן הפוליטי של חברות המועצה ובניסיון לפגוע בו - יזמו השתיים מכתב שנשלח לנחשון צוק, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ולאהובי בלוך, מנהלת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ובו ביקשו לכנס ישיבה שלא מן המניין ובין השאר לסיים את תפקידו של אלפר כיו"ר הועדה לתכנון ובנייה.

בכתב התביעה שהוגש היום נכתב: "במכתב זה, עליו חתמו הנתבעות בעיריית חיפה, הוכפש שמו של התובע שוב ושוב (ושוב)". נכתב גם כי "הפרסום על התובע כי 'הוא אף מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים ולהבנתנו-גם מטעמים זרים', הוא פרסום שקרי ומכפיש שפורסם בכוונת מכוון כדי לפגוע בתובע, להשפילו, להפוך אותו למטרה לבוז בעיני הבריות ואף לפגוע במשלח ידו. אין כל הסבר אחר לבדותות הגסות וחסרות הבסיס שפרסמו הנתבעות".

עו"ד עמית חדד

"קשה להפריז בחומרת הנזק הפוטנציאלי לתובע בגין אמירות כאלו. ציבור שלם שומע מפי אנשי ציבור, סיפור שקרי שלפיו התובע פעל לקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים מטעמים זרים, וחזקה כי דברים אלו עשויים לגרום לתובע נזק בלתי הפיך, אישי וציבורי כאחד", נטען בכתב התביעה.

עוד נטען כי "התביעה עוסקת בשישה פרסומים כוזבים ודיבתים. כך למשל הנתבעות טענו כי התובע בכובעו כיו"ר הועדה לתכנון ובנייה ישב בישיבה שעסקה בדירה בבעלותו אלא שמדובר בנכס שנמכר על ידי בת זוגתו עשור קודם לכן, כשהוא מנע מעצמו לדון בבקשה, לא חתם על המסמכים, והעביר את ההחלטה לידי גורמים אחרים. בין המציאות, בה נהג התובע בזהירות יתרה, לבין הפרסום הפוגעני של גולן שטיינברג פעורה תהום של ממש. חברת המועצה, מציירת את התובע כאילו הוא נגוע בשחיתות ובניגוד עניינים שעה שנתן לעצמו היתר כזה או אחר ביחס לנכס שבבעלותו, וזאת שעה שמדובר בדברים שאינם אמת כפשוטם, ומהווים עלילת דם של ממש".

עו"ד עמית חדד מסר: "מדובר בפרסומים כוזבים שפגעו בשמו הטוב של מרשי ואנו פונים לבית המשפט כדי שיעשה צדק".

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת חברות המועצה שרית גולן וסופי נקש, אך אך הם סירבו להגיב.

 

 

מיכי אלפר דיבה ולשון הרע כתב תביעה עיריית חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד