י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המשטרה מחפשת

בגלל דגל ישראל: איים לשרוף חנות בייגל כשרה. צפו

אלמוני הגיע לחנות כשרה לממכר בייגל בעיר ניו יורק ואיים שיצית את המקום אם דגל ישראל שמוצב בפתח בית העסק - לא יוסר. המשטרה מבטיחה 3500 דולר למי שיביא פרטים שיובילו למציאתו

בגלל דגל ישראל: איים לשרוף חנות בייגל כשרה. צפו
האנטישמי בחנות הכשרה צילום: משטרת ניו יורק

משטרת ניו-יורק מחפשת אחר אנטישמי שנכנס לחנות 'בייגל' כשרה בקווינס ואיים שיצית את המקום אם בעל החנות לא יוריד את דגלי ישראל הניצב בחזית בית העסק.

על פי המשטרה, האיש נכנס ביום רביעי בשבוע שעבר לחנות והחל לצלם בטלפון הסלולרי שלו את המקום. "תסיר את דגלי ישראל ותסגור את העסק, או שאני אשרוף את הבניין", הוא אמר לעובד בחנות.

מחלקת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק חוקרת את המקרה, המשטרה הודיעה כי היא לוקחת את האיומים ברצינות, ופרס של 3500 אלף דולר הובטח למי שיביא מידע שיוביל למעצרו.

המקרה הנוכחי התרחש יממה לפני מקרה אנטישמי נוסף, הפעם בקראון הייטס, כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", הליגה נגד השמצה מציעה פרס של 10,000 דולר עבור מידע שיוביל למעצרו והרשעתו של האדם או האנשים האחראים לתקיפה האנטישמית של גבר יהודי בקראון הייטס, ברוקלין, ביום חמישי האחרון.

התקרית התרחשה בערך בשעה 20:15 ביום חמישי האחרון, כאשר חרדי בן 25, צעד בשדרות אמפייר לכיוון שדרת אלבני. חמישה גברים אפרו אמריקאים שלבשו תיקי גב, פנו אל הקורבן ללא שום שיח מוקדם, כך מסרה המשטרה. אחד מהם היכה את הקורבן בפניו, הפיל את משקפיו לרצפה וקרא לעברו "יהודי מלוכלך".

התוקפים נמלטו והקורבן לא הצליח לראות לאן הם ברחו. התקרית נבדקת כעת על ידי מחלקת המדינה לפשעי שנאה של משטרת ניו יורק.

אנטישמי דגל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד