י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התאכזב מנתניהו

העיתונאי שהותקף: "זו הייתה יכולה להיות דקירה"

פרשן חדשות 13, ברוכי קרא, התייחס לתקיפתו מחוץ לבית המשפט על ידי מפגינים תומכי נתניהו, והתאכזב מראש הממשלה לשעבר: "הוא לא אשם במה שקורה שם באופן ישיר, אבל אתה מצפה שיגנה"

העיתונאי שהותקף: "זו הייתה יכולה להיות דקירה"
העיתונאי ברוך קרא צילום: מתוך פייסבוק

תקיפת העיתונאי ברוכי קרא, פרשן לענייני משפט של 'חדשות 13', ממשיכה לעורר עניין וסערה, כאשר כמה שרים בממשלה הגיבו לתקרית וגינו אותה.

קרא, חובש כיפה סרוגה, הותקף על ידי תומכיו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם סיקר את הדיון שהתקיים היום. בראיון לרדיו 103FM, חוזר קרא למקרה התקיפה ואמר: "לא העליתי בדעתי לספר על המכה שקיבלתי בראש. בהתחלה חשבתי שבגלל שהם החזיקו שלטים אז כנראה מישהו נתקל בי בטעות".

מחוץ לבית המשפט: העיתונאי הותקף במקל; כיפתו נפלה

"פה זו הייתה מכה עם מקל, אבל זו הייתה יכולה להיות גם דקירה עם סכין או אבן שנזרקת על הראש שלנו. תשמעו, זה מסוכן, אבל לא שומעים רבע גינוי מהאיש שעבורו הם מפגינים. הוא לא אשם במה שקורה שם באופן ישיר, אבל אתה מצפה שיגנה".

צילום: באדיבות רמי בן יהודה.

לדבריו, "לא מצאתי גינויים גם מחברי כנסת בגלל שהאווירה משולהבת ומתודלקת כבר כמה שנים וזה דבר נורא. איך היא מרשה לעצמה לבוא עם מקל בצורה כזו?".

קרא, שהמפגינים קראו לו להוריד את הכיפה שעל ראשו בגלל דעותיו, הסביר: "הכיפה מייצגת את העקרונות עליהם גדלתי ואת הערכים שלי שהם כל כך הפוכים מהערכים של אלו שאומרים לי להוריד את הכיפה".

ברוך קרא תקיפת עיתונאי משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד