י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"נראה איך נעבוד מול ההחלטה"

ברדוגו מגיב לסערה; מדוע לא תוקף את התחנה?

יעקב ברדוגו הגיב לסערת קיצוץ שעות שידוריו בגלי צה"ל: "החליטו להוריד את החצי שעה המואזנת ביותר ביום מול רשת ב'. קצת מפתיע, אבל זו החלטה ואנחנו נראה איך נעבוד מולה". כשנשאל האם זו סתימת פיות הוא ענה: "אני בדרך כלל לא יורק לבאר ששתיתי ממנו מים"

ברדוגו מגיב לסערה; מדוע לא תוקף את התחנה?
יעקב ברדוגו צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, הגיב היום (שלישי) לסערת קיצוץ שעות שידוריו בתחנה, ואמר כי "אני בדרך כלל לא יורק לבאר ששתיתי ממנו מים".

ברדוגו התארח בתוכניתו של שרון גל ב'ערוץ 13', והתייחס לסערה סביבו: "אני בדרך כלל לא אוהב לדבר על עצמי ולהשאיר את זה כמו שזה, אבל העובדות הן עובדות. החליטו להוריד את החצי שעה המואזנת ביותר ביום מול רשת ב'. קצת מפתיע, אבל זו החלטה ואנחנו נראה איך נעבוד מולה".

לשאלת שרון גל, האם זו סתימת פיות בהליך לא דמוקרטי, ברדוגו לא תקף את התחנה בה הוא משדר ואמר בזהירות: "אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אחרים יגידו מה שהם רוצים, אבל אני בדרך כלל לא יורק לבאר ששתיתי ממנו מים. זו החלטה שהתקבלה ויצאה הודעה לתקשורת. איתי לא התייעצו בדבר הזה".

ברדוגו התייחס לשאלה, האם קשה להיות עיתונאי בעל תפיסות עולם ימניות: "קצת לא אהוד. גם אם יש לך את הקהל הגדול ביותר ואתה מביא רייטינג, יגידו שזה בגלל קולות הגלדיאטורים". ברדוגו טען כי הטענה לא נכונה וכי הרייטינג מגיע בגלל רצון העם "לשמוע את האמת". 

כזכור, מ"מ מפקד 'גלי צה"ל', גלית אלשטיין הודיעה לפני יומיים בהודעה לתקשורת על שינויים בלוחות הזמנים של שידורי התחנה, ובתוכם קיצוץ תכניתו של הפרשן הפוליטי הבכיר יעקב ברדוגו, לצד ירון וילנסקי - משעה וחצי לשעה למרות שאחוזי הרייטינג שלו הם הגבוהים ביותר בכל שידורי האקטואליה בישראל כ-690 אלף מאזינים מדי ערב.

החלטתה שצפויה להיכנס לתוקפה בחודש הבא, הכעיסה רבים, בין היתר בשל החשש שזהו רק קצה הקרחון במהלך הדחתו של הפרשן הפופולרי, שמוביל את השיח הימני בתחנה.

בין המגיבים היה ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שהתייחס היום בפתח ישיבת סיעת 'הליכוד' באומרו: "מנסים לסתום לימין את הפה", בין היתר דרך קיצוץ זמן התכנית, "יש למשל, את תכניתו של יעקב ברדוגו - התכנית הפופולרית ביותר בגלי צה"ל המקבלת 350 אלף מאזינים, פי שלושה או ארבעה מהמגיש המזוהה עם השמאל רזי ברקאי, אז הם מנסים לקצץ לו את התכנית, בדרך לקצץ אותו בכלל".

עוד הוסיף נתניהו כי "הם מנסים להשתלט באמצעים האלה על רצון הציבור, והדגיש "הם מנסים לחנוק את רצון הציבור בכל דרך".

מי שעוד הגיב להחלטה, הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי שכתב בטוויטר: "‏לא מפתיע לגלות, שדווקא המחנה ה"פלורליסטי", נוקט בשיטת סתימת פיות כלפי מי שמשמיע את קולם של מליוני איש במדינת ישראל".

עוד הוסיף דרעי כי "נסיונות ההשתקה של עו"ד יעקב ברדוגו בגל"צ, ע״י קיצוץ בשעות שידוריו, הוא כוונה לסתום את קולות המוחלשים ואלו שאין להם פה". בהמשך כתב כי ש"ס תיאבק בהחלטה, בכל הכלים העומדים לרשותה.

יעקב ברדוגו גלי צה"ל קיצוץ סתימת פיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד