י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מגדל ולשכת סוכני הביטוח מציעות: קורס ייחודי לסוכנים

קורס ייחודי של 'מגדל' ולשכת סוכני הביטוח: ניהול המשרד כעסק כלכלי • אריק יוגב: "התמודדות עם אתגרי העידן החדש עוברת דרך ניהול כלכלי ועסקי נכונים"

מגדל ולשכת סוכני הביטוח מציעות: קורס ייחודי לסוכנים

מגדל ולשכת סוכני הביטוח מקיימים בימים אלו קורס ייחודי שנושאו - ניהול המשרד כעסק הכלכלי. הקורס פותח בשיתוף עם חברת מגדל ונערך בחסותה. המחזור הראשון בקורס שמסתיים בימים אלו, מתקיים במרכז הלמידה והפיתוח החדש של מגדל וכולל 30 משתתפים.

אריק יוגב, משנה למנכ"ל מגדל, מנהל חטיבת הלקוחות השירות וערוצי ההפצה של הקבוצה, ציין כי: "מגדל לקחה על עצמה לצייד את סוכני הביטוח לא רק במוצרים העדכניים ובאמצעי המכירה המתקדמים ביותר, אלא גם לסייע לסוכני הביטוח להתמודד עם אתגרי המשק ועול ניהול עסקיהם בתקופה מאתגרת זו. אין ספק ששנת 2013 מסמנת עידן חדש בענף הביטוח, עידן שבו הצורך בהתנהלות כלכלית מושכלת, יעילה ורווחית הופכת לעיתים להבדל בין סוכן שממשיך להתפרנס בכבוד, לבין זה שנאלץ לעזוב את הענף. אנחנו במגדל נמשיך ונעשה את כל שניתן - יחד עם לשכת סוכני הביטוח, על מנת לתמוך בסוכני הביטוח ולהעניק להם את הכלים הנדרשים על מנת להמשיך ולצמוח גם בתקופה מאתגרת זו", קבע יוגב.

ניהול המשרד כעסק כלכלי הוא נושא הכרוך ברכישת ידע, מיומנויות וכלים מתאימים כגון תכנון ההכנסות וההוצאות בעסק, הקצאת משאבים בהתאמה למקורות הרווח, תכנון תמהיל המוצרים הנמכרים ועלות השירותים לכל לקוח.

המרצים, ובהם גיל אורלי - מנכ"ל חברת יבולים וצביקה שואן – המייסד של סוכנות שחם , בליווי המפקחים גיא ארבל ויובל אקהאוז, הדריכו את סוכני הביטוח בנושאים כגון : מאזן, רווח והפסד, מרכיבי הרווח, מדידת הרווח, משמעויות ניהוליות, תמחיר = חשבונאות ניהולית, תזרים המזומנים העסקי, ניהול מערכת היחסים עם הבנק ותכנון עסקי.

קרלוס קצ'לניק, מנהל מחלקת הדרכה של קבוצת מגדל, מסר כי "במהלך ארבעת המפגשים קנו הסוכנים שנטלו חלק בקורס ידע, שיטות וכלים יישומיים לניהול משרד הסוכן כעסק כלכלי ורווחי, והתנסו בתרגולים מעשיים של השיטות והכלים שנלמדו. בתום הקורס צויידו הבוגרים בערכת הדרכה עם המצגות והחומרים הנלמדים. "
מגדל קורס מקצועי סוכן לשכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד