י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לפחות עשרה רכבי פאר נתפסו

היקף העבירות - כחצי מיליארד שקלים: פשיטה על ה"בנק הפיראטי" • תיעוד

כוחות משטרה גדולים פשטו על חברה לניהול ציי רכב באזור גלילות וכן על בתיהם של גורמי פשיעה בשפלה ובשרון, במסגרת מהלך של תקיפה כלכלית פורץ דרך | בעלי החברה חשודים באספקת רכבי יוקרה לגורמי פשיעה ובהענקת קווי אשראי פיראטיים. על פי החשד, היקף העבירות - חצי מיליארד שקלים

היקף העבירות - כחצי מיליארד שקלים: פשיטה על ה"בנק הפיראטי" • תיעוד
הפשיטה המשטרתית צילום: דוברות המשטרה

לאחר חקירה סמויה ממושכת, פשטו עשרות בלשים וחוקרים ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז בליווי לוחמי מג"ב ואנשי רשות המיסים על משרדים ומגרש של חברה לניהול ציי רכב באזור גלילות וכן על בתיהם של גורמי פשיעה בשפלה ובשרון, במסגרת מהלך של תקיפה כלכלית פורץ דרך.

במסגרת הפעילות אתמול לפנות בוקר, נתפסו על ידי החוקרים עשרות כל רכב במגרשי החברה, כאשר למעלה מעשרה רכבי יוקרה נתפסו בבתיהם של גורמי פשיעה ומקורביהם בשפלה ובשרון.

החקירה נפתחה במחלק הכלכלי של הימ"ר בשיתוף אכיפה כלכלית בפרקליטות ויחידת יהלום של רשות המסים, לאחר שעלה במספר חקירות חשד, לפיו גורמי פשיעה עושים שימוש ברכבי החברה בכדי להימנע מפעולות של תקיפה כלכלית נגדם, חילוט או דיווח לרשויות המס.

על פי החשד הנחקר, גורמי הפשיעה נוהגים "לקנות" את הרכב בתשלומים רבים, כאשר לאורך כל תקופת התשלום הרכב נשאר רשום על חברת ניהול ציי הרכב. עוד עלה חשד כי החברה מתפקדת כמעין "בנק" פיראטי ובו 'חשבונות' של גורמי פשיעה המשמשים להפקדת כספים, העברות ופעולות פיננסיות שונות המתקיימות בסתר ללא כל פיקוח או אסדרה.


דוברות המשטרה

על פי החשד, היקף העבירות המיוחס לחברה נאמד בכחצי מיליארד שקלים. במסגרת החקירה הגלויה עוכבו לחקירה מספר מעורבים, בינהם בעלי החברה תושבי סביון והרצליה בחשד לעבירות של הלבנת הון ומתן אשראי ללא רישיון.

 

פשיטה פשיעה בנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד