י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשיפת סודות ההצלחה

מצליחנים מספרים על עצמם: כוכבי המגזר בעדויות מרתקות

יעל זלץ, מנכ"ל ארגון ידידים ומצליחנים נוספים משתפים בסיפורי ההצלחה האישיים שלהם שהביאו אותם לשגשוג עסקי וכלכלי • המכנה המשותף בין כולם הוא היותם בוגרי הכשרת יועצים עסקיים אצל המנטור העסקי הטוב בארץ, ניר דובדבני • זאת ההזדמנות שלכם להצטרף גם כן למסלול הייחודי להצלחה

מצליחנים מספרים על עצמם: כוכבי המגזר בעדויות מרתקות
ניר דובדבני צילום: יח"צ

זוהי ההשקעה הטובה ביותר שעשינו

אם היו אומרים לכם שאתם משקיעים סכום כסף במוצר ומחזירים את ההשקעה עוד לפני שפתחתם אותו? הייתם עפים על זה, נכון?  אז ההכשרה אצל ניר דובדבני, זו ההכנסה הטובה ביותר שאתם יכולים לייצר עבור עצמכם ועבור העסק הפרטי שלכם. בין אם אתם רוצים לייעץ לעסקים אחרים- ובין אם אתם רוצים להיפטר מהתלות של יועצים עסקיים, ולהיות בשליטה מלאה על העסק שלכם, ההכשרה החמה ביותר של השנה מגיעה למגזר החרדי.

המקומות בהכשרה ליועצים עסקיים מתמלאים במהירות. המוניטין של ניר דובדבני, המנטור והיועץ העסקי מספר אחת בישראל, שעובד עם החברות הגדולות במשק, משרד ראש הממשלה ומנהל ביד רמה את מרכז ההכשרות המקצועי, המקיף והמעשי ביותר שדואג להשמה לבוגרים, חלקם אפילו משתלבים בעבודה אצל ניר  דובדבני עצמו!!

למדתי אצל ניר - ופרחתי. משה ויטמן, יועץ עסקי ושיווקי במגזר החרדי

משה ויטמן, הוא בוגר קורס יועצים אצל ניר דובדבני. "לקורס הלכתי על מנת ללמוד את כל הסודות של עולם העסקים בצורה המקצועית והטובה ביותר", הוא מספר.  "חיפשתי מישהו שאני אוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות. שעוסק בכך שנים רבות ויוכל לתת לי מענה מיטבי.

אני מנהל עסק עצמאי  ברוך ה' והלכתי להכשרה ליועצים עסקיים עבור הלקוחות שלי. עבור העובדים. עבור הרווחים. בשבילי שאהיה מנהל טוב ומרוויח יותר.  על מנת שאוכל לתת את השירות הטוב ביותר ולהגדיל בצורה עקבית את מחזור העסקאות. מי שרוצה לפתח את הכישורים העסקיים, את האינטליגנציה העסקית שלו חייב לחטוף את ההכשרה הזו בשתי ידיים. החיים שלי בהחלט מתחלקים לשתיים. לפני הלימודים אצל ניר ולאחר מכן".

גם יעל זלץ, יועצת ארגונית ומחברת הספר 'הבית העסק הנבחר' , שלמדה את ההכשרה המקצועית אצל ניר דובדבני משתפת "כמה שניר מדבר על השורה התחתונה של הרווחים, המכירות, בסופו של דבר המספרים הם הצד החזק של ניר דובדבני. הוא לא נותן לעסק להגדיל מכירות סתם ובסוף להפסיד חלילה. המספרים הם כוכב המכירות וזה לגמרי שינה את חיי"

אני כבר מצליח! מה ניר יכול לתרום?

יוסף רפאלי, מנכ"ל רפאלי ביטוחים, היה בטוח שעם כל הכבוד, לניר דובדבני אין מה למכור לו. "לפני ארבע  שנים זכיתי להכיר אדם מדהים, ניר דובדבני. בהתחלה אמרתי לעצמי עם כל הכבוד לניר, אני לא צריך אותו על מנת להצליח. העסק שלי פורח. משגשג כבר למעלה משני עשורים. מה יש כבר לשדרג? בכל זאת השתכנעתי להירשם להכשרה בעקבות אחד החברים שלי, ואז הבנתי שכל בעל עסק שלא עושה את הטובה הזו לעצמו ומעניק לעסק את ההכשרה, עושה טעות עצומה. לאחר חצי שנה של ההכשרה ראיתי כמה העסק שלנו, הולך, מתפתח ומשגשג, ואני אומר שכל עסק בישראל ולא משנה כמה הוא קטן או גדול, וותיק או ירוק חובה עליו ללמוד אצל ניר דובדבני את כל הסודות, המודלים המנצחים להגיע לביצועי שיא". 

הטלפון הראשון לניר דובדבני

ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים, משתף מהזווית האישית שלו כמנהל מעצמת חסד עם אלפי מתנדבים.  "לפני כחודש ערכנו ערב הבוקרה למתנדבים בידידים. וכשחיפשנו איש מקצוע שייתן ערך מוסף של הכשרה למנהלים, היה לי ברור שאני מחייג דבר ראשון לניר, שכמובן ן התגייס לטובת העניין".   

זאבי וקסברגר, בעל המרכז העולמי למכירת ספרי תורה מהודרים ממליץ לכל בעל עסק לתת לעצמו את המתנה הזו של ההכשרה-   "את כל הידע בעסק שלי רכשתי מניר דובדבני שליווה אותי צעד צעד לאורך כל הדרך עד להצלחה הגדולה ברוך ה'. למדתי איך למכור, איך להיות במוטיבציה, איך להלהיב את הקונה, איך לסגור עסקאות".

במשך יותר מעשרים שנה, ליווה ניר דובדבני  עסקים רבים משפל לשיאים חדשים ולימד אחרים את התחום. לאורך השנים גילה ניר שהדרך להצלחה עסקית היא מסע, וכדי להוביל אחרים עד המטרה חייבים לשלב מגוון רחב של כלים. את כל הכלים, השיטות והמודלים המנצחים שיובילו את העסק שלכם ושל אחרים לביצועי שיא תוכלו ללמוד בהכשרה מקיפה, מקצועית ואפקטיבית- וכעת לראשונה גם במגזר החרדי!

אתם תהפכו למומחי הצלחה עסקית,
למכונות משומנות שוברות שיאי מכירות ורווחים
ומלמדים אחרים את השיטות והכלים
ועושים להם את הסוויץ' בראש כדי להסתער על המטרה בשיא הכוח!

הירשמו עכשיו!

הטבה כספית מטורפת לנרשמים עד כ"ב כסליו!! 

ניר דובדבני אנשי עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד