כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הפתיע אותנו"

המשלוח מתעכב; מבצע חיסוני הילדים יתאחר

מבצע חיסוני הילדים שתוכנן ליום ראשון נדחה, עקב כך שהחיסונים המותאמים במיוחד לילדים לא יגיעו היום לישראל כמתוכנן | קופות החולים קיבלו הודעה ממשרד הבריאות: המבצע ייצא לדרך רק ברביעי הבא | בתוך כך, הפרופ' נחמן אש מדבר על הפתעת המשרד מהגל הרביעי 

המשלוח מתעכב; מבצע חיסוני הילדים יתאחר
חיסוני קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מבצע חיסוני הילדים לא ייצא לדרך כמתוכנן ביום ראשון בשבוע הבא. על פי פרסום ב'ynet', במשרד הבריאות עדכנו הבוקר (רביעי) את ארבע קופות החולים כי משלוחי החיסונים המותאמים לילדים, לא יגיעו הערב כמתוכנן, אלא ביום שלישי הבא. 

כך, שבשל העיכוב, מבצע חיסוני הילדים צפוי לצאת לדרך רק ביום הרביעי הבא, יממה אחרי הגעת החיסונים.

בתוך כך, סיפר הבוקר מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמן אש בכנס השנתי של האיגוד לרפואת ילדים, כי הגל הרביעי "הפתיע אותנו". והוסיף, "ידענו שהוא אפשרי, היו לנו תרחישים, אבל הדחקנו את האפשרות שהוא יכול להגיע. חשבנו שיש לנו הבנה ארוכת טווח שונה מהמציאות". 

לדברי פרופ' אש, דעיכת הגל הרביעי נבעה בעיקר בזכות חיסון הבוסטר, "זאת היתה החלטה מאוד לא פשוטה ואמיצה", סיפר והתגאה: "הפכנו למורי הדרך של העולם". 

בהמשך נאומו בכנס, תהה הפרופ' אש מדוע ישנן מדינות שעדיין אינן מחסנות במנת הבוסטר: "משום מה מדינות לא ממהרות לאמץ את הבוסטר ולחסן, ורואים את הגל העולה באירופה. זה לא היה צריך להיות שם", סיכם. 

 

 

חיסון לקורונה קופות החולים משרד הבריאות נחמן אש חיסון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד