י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מסחטת לייקים טורקית

גיא הוכמן איתגר את הגולשים וטס לצלם את הארמון של ארדואן

קומיקאי ישראלי חרך השבוע את הרשת עם בקשה לא שגרתית: ביום ראשון האחרון, פרסם תמונה ותחתיה הכיתוב, "אם יש פה 10 אלף לייקים אני טס לצלם סרטון מול בית הארמון". באותו המקום בו בני הזוג הישראלים נעצרו | למחרת הוא כבר עשה את דרכו לטורקיה. והגולשים? לא נותרו חייבים | הסיפור המלא

גיא הוכמן איתגר את הגולשים וטס לצלם את הארמון של ארדואן
טורקיה צילום: Uri lenz/FLASH90

פרובוקציה מיותרת או סאטירה מקורית? ברקע סערת מעצרם של בני הזוג הישראליים בטורקיה, אחרי שצילמו את ארמון הנשיא. החליט הקומיקאי הפופולרי העונה לשם גיא הוכמן, לרכב על הסערה ולאתגר את האוהדים - ביום ראשון השבוע פרסם הוכמן באפליקצייה החברתית 'אינסטגרם', תמונה ותחתיה הכיתוב: "אם יש פה 30 אלף לייקים אני טס לצלם סרטון שלי בטורקיה מול הארמון של ארדואן". 

ההימור שלקח הוכמן הצליח ובגדול, והתמונה שפרסם זכתה במהרה ל-42 אלף לייקים. בראיון לאורן וייגנפלד בערוץ 12 לאחר שגרף מעבר לכמות המתבקשת אמר הוכמן, "לא רציתי לטוס, אני מפחד רצח", חשף. "אין בזה שום דבר הגיוני. אבל מה לעשות – התחייבתי בפני הקהל והעוקבים".

יום למחרת (שני) כבר מימש הוכמן את ההבטחה ופרסם תמונה עם דרכון, מסיכה, וכרית טיסה ברקע אולם הנוסעים בנתב"ג כשהוא בדרכו לטורקיה להצטלם מול ארמון הנשיא ולרצות את הגולשים. 

ההימור הצליח ובגדול - עקף את היעד והגיע ל-42 אלף לייקים. 

יצויין כי רק בתחילת השבוע, פורסמה אזהרת מסע חמורה. ולפיה, המלצת המטה ללוחמה בטרור הינה להימנע מביקורים במדינה ולצאת בהקדם האפשרי. הישראלים השוהים כעת בתורכיה מתבקשים להימנע מהגעה לאתרי תיירות הומי אדם, להישמע להוראות גורמי הביטחון המקומיים ולתקשורת ולצאת משם בהקדם האפשרי. מבני משפחות התיירים הישראלים השוהים כעת בתורכיה נבקש לעדכנם אודות חידוד אזהרת המסע כאמור.

למרות כל זאת ועל אף מעצרם של בני הזוג בשל צילום ארמונו של הנשיא, הגיע הוכמן בשלישי, יומיים אחרי פרסום פוסט "30 אלף לייקים - אני טס", למגדל המשקיף על הארמון, וצילם עצמו ברקע הארמון המשתקף כפי שהבטיח - וכתב: "זירת הפשע, אם אני לא חוזר זה על המצפון שלכם", כשהוא מאשים את 42 אלף הגולשים שהביאו אותו לסכן את עצמו דווקא ברגעי המשבר מול אנקרה. 

טיסתו, התמונה, וכל המתרחש סביב יצרו באז נרחב ברשתות החברתיות ובתקשורת הכללית. בזכות המהלך התקשורתי המתוחכם, הוזמן היום (רביעי) הוכמן לראיונות בכלי התקשורת המובילים, והמשיך להוות נושא חם בתקשורת הכללית וברחבי הרשת.  

הוכמן במגדל מול ארמונו של נשיא טורקיה. 

ברשתות החברתיות הגיבו רבים לאירוע המתוקשר שביצע הוכמן, "30 אלף לייקים ואני שולח את הפוסט של גיא הוכמן לנשיא טורקיה ארדואן" כתב אחד הצייצנים בטוויטר "למה שלא ישחררו את הזוג ונשאיר להם את גיא הוכמן", כתב צייצן נוסף. 

לאחר שתעלוליו משכו כותרות ועניין רב, פרסם הוכמן תמונה נוספת, הפעם מעט יותר צינית, כשהתייחס להימצאותם של בני הזוג במעצר: "אם יש פה מיליון אלף לייקים אני פורץ לתחנת המשטרה ומסיים את הסיפור".

תעלול נוסף של הקומיקאי. 

כזכור, שמו של הקומיקאי נקשר בעבר כאשר לסרטון הסתה אותו ביים בו נראים חרדים שוברים דגל ישראל ברחובות בני ברק. כשלאחר מכן פרסם בחשבון הפייסבוק שלו פוסט ובו התנצל על המעשה "עשיתי טעות". 

טורקיה רג'פ טייפ ארדואן מעצר ישראלים בטורקיה גיא הוכמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד