ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כעבור שמונה ימים

מתוך הכלא הטורקי: נטלי שוחחה עם בני משפחתה

שמונה ימים לאחר מעצרם של בני הזוג מישראל - בטורקיה, התקיימה היום שיחה מרגשת בין האם העצורה, נטלי, לבני משפחתה | האם סיפרה כי לא פגעו או הרביצו לה, אך "קשה לי" | הילדים לאם: "אמא אל תתפרקי, את לא יכולה לחזור לא מתפקדת"

מתוך הכלא הטורקי: נטלי שוחחה עם בני משפחתה
אילוסטרציה צילום: pexels

שמונה ימים חלפו מאז החלה סערת מעצרם של בני הזוג הישראליים בטורקיה לאחר שצילמו את בית הנשיא, ונחשדו בריגול. היום (רביעי) לראשונה מאז המעצר, התקיימה שיחה מרגשת במיוחד בין האישה, נטלי, לקרובי משפחתה וילדיה.

בשיחה, ניסו בני המשפחה להרגיעה וסיפרו לה כי "משרד החוץ, לפיד, בנט, הרצוג, כולם איתנו בשיחות, מנסים לעזור". בני המשפחה קראו לה להיות חזקה, והבת שובל סיפרה לאמה כי הם חזקים בשבילה, וכי כולם עוזרים אחד לשני "כל המשפחה פה, כולם עוזרים, דואגים לכסף, ולכל מה שצריך". 

בהמשך השיחה סיפרה האם העצורה נטלי, כי אמנם קשה לה, אך אף אחד לא פגע או הרביץ לה במהלך שמונת ימי המעצר. "קשה לי, קשה לי, אבל אני מסתדרת" סיפרה "מביאים לי לחם כמה פעמים ביום, קנו לי שוקולד למריחה, ודאגו לי לשמפו, מרכך וכל מה שצריכה". 

האם ששמעה כי בתה שירז התראיינה לערוצי התקשורת בעקבות המעצר, התרגשה ואמרה "שמעתי שהתראיינת בטלוויזיה, איזה שכל יש לך, איזו חכמה, אני גאה בך, מרוגשת שיש לי אותך", סיפרה האם כשקולה משתנק. 

במהלך השיחה ביקשה נטלי מביתה שובל, לשיר לה את השיר "הלב לאמא", וזאת נענתה לה, ושרה, תוך שהאמא מצטרפת לשירה הדומעת. 

לקראת סיום השיחה, ביקשו בנותיה, "אמא אל תאבדי את השפיות שלך, זה עוד שנייה נגמר", והוסיפו "את לא יכולה להתפרק, את לא יכולה לחזור לא מתפקדת לאופק (הבן הקטן)".

כזכור, מוקדם יותר היום שוחח ראש הממשלה נפתלי בנט עם קרובי המשפחה, וניסה לחזקם. בלשכתו של ראש הממשלה פורסם כי "בנט הודה למשפחה על התנהלותה האחראית והמאופקת נוכח מורכבות הסוגיה, ועדכן במאמצים הנעשים מסביב לשעון".

"בנוסף ביקש ראש הממשלה מהמשפחה להחזיק מעמד וציין, כי צוות לשכתו עומד לרשותם בכל שעות היממה לכל צורך", כך על פי לשכת ראש הממשלה. 

 

מעצר ישראלים בטורקיה ישראל נטלי ומורדי אוקנין נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד