כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
היכה בפניו ובחזהו

תקף את הנהג בגלל מסכה; הנוסעים נענשים

תקיפה אירעה אחרי שהנהג בקו המחבר בין בקה אל-גרבייה לכפר סבא ביקש מנוסע לעטות מסכה. הנהג נפצע בפניו ובחזהו ופונה לקבלת טיפול בבית החולים, והתוקף נעצר על ידי המשטרה. בתגובה למקרה, שהוא חלק מגל אלים נגד נהגים, החליטה ההסתדרות להשבית את הקו בין 9:00 ל-11:00 בבוקר בשני הכיוונים ולקיים משמרת מחאה

תקף את הנהג בגלל מסכה; הנוסעים נענשים
אילוסטרציה צילום: pexels

חברת מטרופולין אליה מסונף קו 113 (המחבר בין בקה אל-גרבייה לכפר סבא), הכריזה על שביתה שתתקיים מחר (חמישי) בבוקר בין השעות 9:00-11:00 בשני הכיוונים. זאת, כאות מחאה על תקיפה אלימה של נהג שאירעה היום.

התקרית אירעה אחרי שנוסע, שעלה לקו ביישוב טירה, התבקש על ידי הנהג לעטות מסכה. אחרי שסרב לעשות כן, נאלץ הנהג להודיע על כך למשטרה. בעקבות זאת תקף אותו הנוסע במכות בפניו ובחזהו. הודות לכך שכוחות המשטרה היו קרובים לנקודה, נעצר התוקף במקום. הנהג פונה לקבלת טיפול בבית החולים.

לאור האירוע, החליטה ההסתדרות יחד עם ועד נהגי מטרופולין, להשבית כאמור את הקו למשך שעתיים – במטרה להגביר את המודעות בציבור למצב הבלתי נסבל וכדי להבהיר כי אין מקום לאלימות נגד נהגים בתחבורה הציבורית ובכלל.

מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא אמר: "לא ניתן יד לפגיעה בנהגים שעושים עבודתם נאמנה. רמת האלימות המופנית כלפיהם הולכת וגוברת מיום ליום לצערנו, אבל אנחנו נילחם בתופעה וההסתדרות תמשיך ותגן על הנהגים באשר הם נמצאים".

יו"ר ועד נהגי מטרופולין וויסאם אסעדי: "עם ההודעה על המקרה, חשתי למקום ועזרתי לפנות את הנהג הפצוע לחדר המיון בבית החולים. היום המשטרה הגיבה מהר אבל לא ירחק היום שאירוע מסוג זה ייגמר אחרת. אני מגנה כל תקיפה של נהג ודוחה כל סוג של אלימות – פיזית או מילולית".

בשל ההשבתה הצפויה, הציבור מתבקש להיערך בהתאם.

מטרופולין מסכה נהג אוטובוס קורונה שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד