י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שבר על שבר

טרגדיה קשה בעיר בית שמש: התייתמה מאביה ונהרגה בתאונה

בצער רב התקבלה הידיעה על הטרגדיה הנוראה בפטירת הילדה נחמה חיה וולס (יורוביץ) ע"ה שנהרגה היום בשעות הצוהריים המוקדמות בתאונת דרכים קטלנית ברח' נהר הירדן בבית שמש. אביה הרב אהרן יורוביץ ז"ל נפטר מהמחלה בגיל 33, לפני חמש שנים, בהותירו אחריו עשרה יתומים

טרגדיה קשה בעיר בית שמש: התייתמה מאביה ונהרגה בתאונה
הרב אהרן יורוביץ ז"ל צילום: שוקי לרר

עלה המוות בחלונם: טרגדיה קשה בתאונה ברחוב נהר הירדן בעיר בית שמש, שם קיפחה את חיה הילדה הקטנה נחמה חוה וולס (יורוביץ) ע"ה בת 8 בלבד מחסידות תולדות אהרן בבית שמש. 

מדובר בשבר גדול ונוסף במשפחתה של הילדה, שכן אביה האברך הצעיר והחשוב הרב אהרן יורוביץ ז"ל, נפטר בפורים דמוקפים בשנת תשע"ז לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו והוא בן 33 בפטירתו.

הילדה היא נכדה של הרה"צ רבי אברהם יורוביץ זצ"ל מוִויטֵבְּסְק. אמה מרת פייגא חיה שתחי' בתו של של יבלחט"א הרה"צ רבי יהושע אשר רבינוביץ בן הגאון הצדיק רבי בנימין רבינוביץ זצ"ל ממשכנות הרועים וחבר בד"ץ העדה החרדית.

נחמה חוה ע"ה התחנכה במוסדות חינוך ירושלים בבית שמש והיום כאמור שחזרה מבית הספר היא נפגעה מרכב חולף ברחוב נהר הירדן בבית שמש, היא פונתה במצב אנוש לבית החולים תוך כדי החייאה ולמגינת לב היא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה. 

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הרב אהרן יורוביץ בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד