י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המיטה של סוויס סיסטם תספק חוות דעת אם אתם ישנים טוב או לא

סוויס סיסטם מאפשרים לכם לשפר את איכות השינה שלכם בעשרות מונים, המיטה החכמה בעלת טכנולוגיה מתקדמת והשקעה מרובה כדי לאפשר לכם להשקיע באחד הפריטים החשובים ביותר בחייכם

המיטה של סוויס סיסטם תספק חוות דעת אם אתם ישנים טוב או לא
המיטה של סוויס סיסטם מספקת חוות דעת על שנתך צילום: יח"צ

סוויס סיסטם השיקה מיטה חכמה שתוכל לספק לך חוות דעת בדו"ח מסודר על טיב השינה שלך וגם למזער נחירות, לא מאמינים? הלכנו לבדוק!

העתיד כבר כאן ממזמן, סוויס סיסטם חנכה את המיטה החכמה הראשונה בישראל ומאפשרת בכך לישראלים רבים ליהנות משינה טובה יותר ומתקדמת יותר.

מדוע מיטה חכמה עם יכולת מעקב אחר נתוני השינה היא חשובה? מה הם מאפייני הסמארט בד? וכיצד המיטה החכמה היא מעבדת שינה פרטית משלכם? כל הפרטים בכתבה!

 

המיטה שנותנת חוות דעת על איכות השינה שלכם: סמארט בד מבית סוויס סיסטם

המיטה המתקדמת ביותר בעולם הגיעה לישראל, מיטה חכמה של סוויס סיסטם (Smart Bed By Swiss System), היא מיטה מתכווננת איכותית עם מערכת שבודקת מדדי שינה רבים במהלך השינה ומכינה לכם חוות דעת בדו"ח מפורט.

שינה טובה היא שינה על מזרן איכותי, אנשים הבוחרים לוותר על איכות השינה שלהם, בוחרים לוותר על הבריאות ועל המצב הנפשי שלהם לאורך היום ופוגעים בעצמם לתקופה ארוכה.

כדי להמשיך ולשפר את איכות השינה ובכך לשפר את איכות החיים, סוויס סיסטם השיקה את המיטה החכמה הראשונה בישראל, מיטה שעוקבת אחר פרמטרים רבים הקשורים לשינה ומנתחת את המדדים ומספקת המלצות לשיפור השינה.

בעזרת חיישנים הכוללים בינה מלאכותית, המיטה החכמה מנטרת לאורך כל השינה שלכם מאות פרמטרים.

המיטה החכמה בודקת את השינה שלכם במהלך השינה ובסוף השינה מפיקה עבורכם דו"ח עם מדדי השינה, בין היתר דופק, שינויי תנוחות, נתוני נשימה, התעוררות במהלך השינה, פילוח שינה עמוקה ושינה קלה ופרמטרים רבים נוספים.

בסיום הדו"ח ישלח אליכם לדוא"ל עם ציון איכות השינה והמלצות לשיפור השינה ע"י מומחה לשינה ושמותאמים למדדים שלכם.

מיטה חכמה בחדר השינה שלכם היא לא עוד חלום, הטכנולוגיה כאן וקיימת וסוויס סיסטם מאפשרת לכל אדם שמעוניין לשדרג איכות החיים.

איך לטפל בנחירות בזמן שינה? כן גם בזה המיטה החכמה תוכל לסייע!

 

על אף שהמיטה החכמה לא נועדה לטפל בבעיות רפואיות מורכבות או כאלו שמצריכות התערבויות כירורגיות או מכשירים מיוחדים, הנחירות המציקות שמפריעות לאיכות השינה שלכם, יכולות במרבית המקרים להירגע עם שינויים קלים בתנועה במהלך הלילה.

למיטה החכמה יתרון נוסף והוא סיוע בהפחתת נחירות, מערכת הסמארט בד מנטרת את הנחירות שלכם באופן אוטומטי, לאחר איתור הנחירות המיטה תעבור למצב המסייע להרגעת הנחירות עם הטיית הראש, לאחר שהמיטה זיהתה שהנחירות פסקו, המצב יחזור לקדמותו באופן אוטומטי.

מאפייני המיטה החכמה של חברת סוויס סיסטם

סוויס סיסטם מאפשרים לכם לשפר את איכות השינה שלכם בעשרות מונים, המיטה החכמה בעלת טכנולוגיה מתקדמת והשקעה מרובה כדי לאפשר לכם להשקיע באחד הפריטים החשובים ביותר בחייכם.

מלבד מעקב אחר נתוני השינה וסיוע אוטומטי בנחירות, המיטה החכמה מספקת פרמטרים טכנולוגיים נוספים: תגובה לפקודות קוליות שונות, כיוון שעון מעורר המעביר את המיטה לתנוחת "בוקר אור", 2 יציאות USB  המאפשרות לכם להשתמש במיטה למגוון שימושים ולשדרג את אזור הנוחות שלכם, תאורת לד דקורטיבית בתחתית המיטה, שלט בלוטות' אלחוטי המאפשר שליטה כיוון אזורים שונים במיטה וסנכרון עם אפליקציית Sleep Assist.

שינה מיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד