כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא נגרם נזק ביטחוני

כשל אבטחתי: רכב משפחתו של ראש אמ"ן נגנב מהחניון

היחידית לאבטחת בכירי צה"ל, ביניהם הרמטכ"ל כשלה: הרכב המשפחתי של ראש אמ"ן נגנב מחניון הבניין בצפון תל אביב | דוברות צה"ל: "האירוע יתוחקר על ידי גורמי הביטחון"

כשל אבטחתי: רכב משפחתו של ראש אמ"ן נגנב מהחניון
אילוסטרציה צילום: unsplash

כשל אבטחתי. רכבה של אשת ראש אגף המודיעין הישראלי בצה"ל, האלוף אהרון חליוה, נגנב מחניון הבניין בו הם מתגוררים בצפון תל אביב. גניבת הרכב המשפחתי התבצעה למרות האבטחה האדוקה לה זוכה בית המשפחה מיחידת אבטחת הבכירים הצה"לית. 

על פי הפרסום באתר 'ynet', בנוסף לרכב משפחת האלוף, נגנב רכב נוסף מהבניין. עוד דווח, כי ככל הנראה, הגנבים לא ידעו כי הרכב שייך למשפחתו של אישיות כה בכירה בצמרת הביטחונית - ראש אמ"ן. 

מדובר צה"ל נמסר בתגובה למקרה: "במהלך השבוע אירעה פריצה לחניון מבנה המגורים של ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה. במהלך הפריצה נגנב רכב פרטי של משפחת האלוף. האירוע יתוחקר על ידי גורמי הביטחון".
גורמים צבאיים סיפרו לאתר ynet כי לא נגרם נזק ביטחוני והפריצה הייתה לחניון ולא לביתו של חליוה. "מדובר בגניבת רכב על רקע פלילי, חלק מגל גניבות בשכונת מגוריו", טענו הגורמים הצבאיים והוסיפו, "על פי המידע שבידינו, הגניבה לא כוונה כלפי האלוף או משפחתו באופן ספציפי, ורכבים נוספים שאינם בבעלות משפחתו אשר חנו באותו החניון שבו היו מכוניות רבות, נגנבו גם כן".
הרמטכ"ל ראש אגף המודיעין צה"ל גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד