ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
באישון לילה

הדירה עלתה באש, 5 חולצו מבתיהם | תיעוד

כוחות כיבוי פעלו הלילה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב דולצ'ין בעיר חיפה | מהמקום חולצו חמישה דיירים שהעשן הרב החל לחדור לדירותיהם | צפו בתיעוד

הדירה עלתה באש, 5 חולצו מבתיהם | תיעוד
השריפה בחיפה צילום: כבאות והצלה

חמישה בני אדם חולצו הלילה ע"י מנוף גבהים של כבאות והצלה לאחר ששריפה בבניין מגורים בחיפה. כוחות הכיבוי הוזעקו למקום לפנות בוקר, לאחר שהתקבל דיווח במוקד 102 של מחוז חוף על דירה בוערת בקומה שנייה מתוך שבע ברחוב דולצ'ין בעיר. העשן שנפלט מהדירה החל מטפס במעלה המבנה וגרם לדיירים להילכד בדירותיהם.

מפקד הצוות רס"ל נדב פורמן מסר: "הגענו למקום צוות ראשון וראינו עשן כבד היוצא מהקומה השנייה כשבמקביל אנשים במרפסות הקוראים לעזרה, התחלנו בפעולות מהירות לחילוץ בשני מאמצים: הראשון חילוץ מתוך חדר המדרגות והשני דרך המרפסות באמצעות מנוף, צוותים נוספים החלו בכיבוי האש ושחרור העשן לטובת ראות טובה יותר ואנחנו עם צוותים נוספים המשיכו בסריקות על מנת לשלול בני אדם נפגעים."

חוקר דליקות של מחוז חוף כבר עושה דרכו למקום לבירור הנסיבות לפרוץ האש.

מפקד הארוע רשף קובי משיטה דיווח בתום פעולות הכיבוי על חמישה שכנים לכודים שחולצו באמצעות מנוף גבהים, דיירים נוספים שדירותיהם נפגעו מעשן חולצו לדירות נקיות במהלך הארוע על מנת לשמור על בריאותם.

גברת נוספת שחדר עשן לדירתה המשיכה בשינה עמוקה ולוחמי האש נאלצו לפרוץ את דלת הכניסה ולפנות אותה מדירתה אפופת העשן - מה שמוכיח את נחיצותו של גלאי העשן שהיה מעיר אותה בשלב מוקדם יותר ומונע את הסכנה לחייה.

"בזכות פעולה אמיצה, מקצועית ומהירה ביותר של לוחמי האש מתחנת חיפה אפשר לברך כי כל הלכודים חולצו ללא צורך בטיפול רפואי", נמסר מכבאות והצלה.

שריפה בדירה חיפה חילוץ משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד