כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
נָאֶה לְשַׁבֵּחַ

לקראת חג החנוכה: ביקור מיוחד בחנות כלי הכסף של "הצורפים"

לקראת החנוכה: כתב "בחדרי" יצא לסקר את רשת חנויות הצורפים, מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל, ע"מ להתרשם מקולקציית החנוכיות שתאיר את הבית ותאפשר לכם להדליק את נרות החנוכה בהידור. צפו

לקראת חג החנוכה: ביקור מיוחד בחנות כלי הכסף של "הצורפים"
הצורפים צילום: ישי ירושלמי

הצורפים מלווה אתכם כבר עשרות שנים בשבתות, חגים, מועדים ואירועים, עם פריטים ייחודים איכותיים בעיצוב בלתי מתפשר שמכבדים ומפארים כל שולחן חגיגי. הצורפים שמו לעצמם מטרה להעניק לציבור את האפשרות להדר ולכבד כל הזדמנות חגיגית בכלי כסף מיוחדים במינם, ובמחירים משתלמים. גם השנה, דואגים ברשת הצורפים שתחגגו בהידור ותיהנו מקולקציית החנוכיות המרהיבה הכוללת מבחר דגמים בסגנונות שונים, ובמבצע משתלם שלא תרצו לפספס: 30% הנחה על כל מגוון החנוכיות!

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים מציין: "בכל שנה מחדש אני נרגש להנגיש את העיצובים הנחשקים של חנוכיות הצורפים לקהל הרחב, כך שיוכלו ליהנות ממבחר מרהיב וייחודי של חנוכיות המהדרות את מצוות החג, במחירים נגישים ומשתלמים במיוחד. זו זכות גדולה לאפשר לכמה שיותר בתים להדליק נרות חנוכה בחנוכייה מהודרת מבית הצורפים."

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

סייל חנוכה המשתלם של הצורפים המציע 30% הנחה על מגוון החנוכיות מתקיים בין התאריכים כ"ו בחשוון – ב' בטבת, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, למעט קולקצייתY.M  , ללא כפל מבצעים , בתוקף עד 6.12 או עד גמר המלאי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, באתר האונליין  www.hazorfim.co.il , או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, כפר דניאל חיפה ונתב"ג.ונתב"ג.

הצורפים

חנוכה חנוכיה הצורפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד