י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בלתי נתפס"

עמית סגל נגד נתניהו: "מה חשבה לעצמה?"

הפרשן הפוליטי התייחס בטורו השבוע לעדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של ג'יימס פאקר, כי שרה נתניהו קיבלה צמיד בשווי כ-40 אלף דולר ומפנה ביקורת כלפי הגברת: "לא חששה לקבל מתנה בשווי של 150 אלף שקל"

עמית סגל נגד נתניהו: "מה חשבה לעצמה?"
בנימין נתניהו / עמית סגל צילום: אוליבר פיטוסי/משה שי, פלאש 90

לקראת עדותו של עד המדינה ניר חפץ שצפויה להתחיל ביום שני הקרוב, נחשף השבוע בכלי התקשורת כי שרה נתניהו קיבלה לכאורה צמיד זהב יוקרתי בשווי 46,500 דולר מתנת המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר. דבר המתנה נודע בעדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של פאקר במסגרת תיק 1000 העוסק במתנות שקיבלו לכאורה בני הזוג נתניהו מאילי הון.

הפרשן הפוליטי עמית סגל מתייחס לכך בטורו השבועי ב'ידיעות אחרונות' ותוהה מדוע שרה נתניהו הסכימה לקחת את הצמיד אז ב-2015, שבועות בודדים לפני הבחירות, כשהמשך שלטונו של אבי המשפחה, בנימין נתניהו, נמצא בסכנה.

"ב־28 בפברואר 2015, בדיוק בזמן שהעוזר של ג'יימס פאקר רכש לכאורה לשרה נתניהו תכשיט משובץ יהלומים ב־616,41 דולר, התחולל בתקשורת הישראלית צונאמי שאיים להטביע את ספינת הליכוד", כותב סגל.

"זה היה פחות משלושה שבועות לפני הבחירות לכנסת ה־20 ונתניהו פיגר בסקרים אחרי הרצוג, בין היתר הודות לעיסוק בלתי פרופורציונלי בשתי פרשות משונות: חשבוניות ששולמו לחשמלאי אבי פחימה עבור עבודות פרטיות לכאורה בביתו של נתניהו בקיסריה, וכספי מיחזור בקבוקי שתייה ששרה נתניהו גרפה לכיסה".

לדברי סגל: "זה בלתי נתפס: בעוד מהדורות החדשות עוסקות מדי ערב רבע שעה בפרשה של 30 אגורות לבקבוק טמפו, שרה נתניהו לא חששה לקבל מתנה בשווי של 150 אלף שקל".

"בלי קשר לתוצאת השלמות החקירה, שכנראה לא תגיע לכתב האישום, מה חשבה לעצמה משפחת נתניהו כשקיבלה מתנת עתק כזו, בעודה עומדת בסכנת גירוש מבלפור בשל פרשה זניחה בהרבה?", תהה הפרשן הפוליטי.

תיק המתנות שרה נתניהו הדס קליין ג'יימס פאקר עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד