ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מדינת ישראל נכבשת מבפנים"

תיעוד מזעזע: נוסע ערבי מתעלל בנהג אוטובוס מפוחד לעיני כל

בתיעוד מיום רביעי האחרון, נצפה נוסע מתעלל ודורש 250 ש"ח מנהג אגד - לאחר שתמונתו נשברה בתא המטען | הרשת סוערת בעקבות התיעוד: "המדינה נכבשת מבפנים: ערבי מתעלל בנהג" | אגד ל'בחדרי חרדים': "ביריון גס רוח, דורשים מהמשטרה למצות את הדין" | צפו בתיעוד המקומם

תיעוד מזעזע: נוסע ערבי מתעלל בנהג אוטובוס מפוחד לעיני כל
הנוסע הערבי מאיים על הנהג צילום: צילום מסך

אין דין ואין דיין. בתיעוד שמתפרסם ברשתות החברתיות מאז יום רביעי, נצפה נוסע ערבי בקו 405 היוצא מת"א לירושלים, מתעלל בנהג אוטובוס של חברת אגד, ואף גונב לו את מכשירו הסלולרי לעיני כל, רק בשל העבודה שתמונתו הממוסגרת שהניח בתא המטען - התנפצה.

הנוסע האשים את הנהג בניפוץ התמונה ודרש 250 שקלים במקום. הנהג שעליו היו 50 ש"ח בלבד היה חסר אונים והתחנן לנוסע העבריין שיחזיר לו את הסלולרי, כדי שיוכל לצלצל למישהו - שיביא את הסכום הנדרש. 

התיעוד המכעיס שהופץ ברשתות החברתיות גרר תגובות רבות, ביניהם של ח"כ לשעבר ופעיל הימין מיכאל בן ארי שפרסם בחשבון הטוויטר שלו את הסרטון עם הכיתוב החריף: "מדינת ישראל נכבשת מבפנים: ערבי מתעלל בנהג אגד, סוחט אותו לעיני כל הנוסעים. הנהג מתחנן על נפשו, והבריון עושה מה שבראש שלו". 

חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק פרסמה בתגובה לסרטון ההתעללות כי "אנחנו רגע לפני שזה מאוחר מידי!". תגובת רבות ברשתות הופנו דווקא לעוברים והשבים שבחרו ברובם לא להתערב, ונתנו לנוסע העבריין להמשיך במסע ההתעללות: "למה מכל הסמרטוטים באוטובוס, אף אחד לא קם לעזור לו? ומי צילם את הסרטון הזה? מה הוא מנסה להוכיח? שיהודים מסתכלים כשמרביצים למישהו?", נכתב. 

בחברת אגד סיפרו ל'בחדרי חרדים': "מבירור ראשוני מסתבר שהנוסע הכניס תמונה ממוסגרת לתא המטען (ולא לקבינה של האוטובוס) זו ככל הנראה נשברה עם פתיחת דלתות תא המטען", עוד הוסיפו באגד "הנוסע במקום לפנות לביטוח ולפניות הציבור של אגד, דרש במפגיע ובאלימות בוטה מהנהג תשלום במזומן על הנזק שלכאורה נגרם לו". 

בחברת האוטובוסים עדכנו את 'בחדרי חרדים' כי הגישו תלונה במשטרה 'כנגד הביריון גס הרוח', והוסיפו "אנו דורשים מהמשטרה למצות החקירה עם הנוסע". 

ממשטרת ישראל נמסר: מדובר באירוע במהלכו נוסע תקף נהג אוטובוס על רקע ויכוח בין השניים. מיד עם קבלת הדיווח אודות האירוע, הוזעקו שוטרים למקום. עם הגעתם איתרו את החשוד במעשה שנעצר ונחקר, מעצרו הוארך עד ה-22.11 והחקירה נמשכת. נמשיך לפעול נגד נגע האלימות באשר הוא לשמירה על שלומו של הציבור בכלל ומשרתי ציבור בפרט.

אגד תעבורה תקיפת נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד