י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סערת הספייס בטוויטר

"נדרוס אותם": תלונה במשטרה נגד ח"כ דודי אמסלם

תושבת הצפון הגישה תלונה במשטרה נגד ברבים שאמר הח"כ מהליכוד בשידור קולי ברשת טוויטר. לדבריה דבריו גורמים לה לחוש מאוימת

"נדרוס אותם": תלונה במשטרה נגד ח"כ דודי אמסלם
דוד אמסלם צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר שחברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) הגישה תלונה לוועדת האתיקה שהוקמה לפני מספר ימים, נגד חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד, בגין דברים שאמר בשידור קולי שהעביר ברשת 'טוויטר', תושבת הצפון הגישה היום (שבת) תלונה במשטרת ראש פינה נגד השר לשעבר בטענה שהיא חשה מאוימת מדבריו.

ב'ספייס' בו התארח אמסלם במהלך השבוע החולף, אמר בין היתר: "אם אני אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד - ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין 'יש שופטים בירושלים'. אנחנו נדרוס אותם", אמר.

עוד אמר ח"כ אמסלם: "נביא להם חוקים על הראש שהם לא יתאוששו 20 שנה. כדי לשלוט נמחק את המילה 'צדק'. היא לא קיימת יותר. אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו. השמאלנים הם העשירים ובעלי הנכסים במדינה".

הממשלה תהיה ועדת האיתור - רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו נחתוך לו את המשכורת", המשיך אמסלם להציג את חזונו אם הליכוד תחזור לשלטון. על הממשלה הנוכחית אמר: חבורת ילדים שמנסור עבאס הארכי-מחבל מנהל אותם. בקרוב הם יעבירו חוק שלא ייתנו לתושבי עיירות הפיתוח להצביע - יגידו למרוקאים שהאשכנזים מתל אביב יותר חכמים".

חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) הגישה תלונה ליו"ר ועדת האתיקה יוראי להב הרצנו, נגד מה שהיא מכנה "התבטאויות מסיתות של חבר הכנסת אמסלם", רוזין מצטטת שיחה של אמסלם עם פעילים ברשת הטוויטר וכן דברים שאמר נגד הממשלה והתייחסותו לקואליציה, בין הייתר אמר אמסלם כי כאשר הליכוד ישובו לשלטון, הם ינהגו בחברי הקואליציה הנוכחית, שאז יהיו באופוזיציה, באותה דרך.

"אם אני אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד - ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין 'יש שופטים בירושלים'. אנחנו נדרוס אותם. נביא להם חוקים על הראש שהם לא יתאוששו 20 שנה. כדי לשלוט נמחק את המילה 'צדק'. היא לא קיימת יותר. אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו. השמאלנים הם העשירים ובעלי הנכסים במדינה", דברי אמסלם.

חברת הכנסת רוזין כותבת ליו"ר ועדת האתיקה: "למותר לציין כי מדובר בהתבטאות אנטי דמוקרטית פרועה, תוך הסתה נגד ציבורים בישראל ונגד הממשלה, העולה כדי הסתה לאלימות ממש. מדובר בהתבטאויות מסוכנות וחמורות הפוגעות בכבוד הכנסת".

"עלינו להוקיע את דבריו של אמסלם ולהוציא מסר חד משמעי לציבור: להתבטאויות אלה אין מקום בחברה הישראלית, קל וחומר בבית המחוקקים של מדינת ישראל", ציינה רוזין, שמבקשת מוועדת האתיקה "לקיים דיון דחוף בעניין התבטאויותיו אלה של ח"כ אמסלם, ולהטיל עליו סנקציות אשר הולמות את חומרתן".

דודי אמסלם איומים מיכל רוזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד