ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
אבד חסיד מן הארץ

בד"ה: ראש הכולל להוראה הלך לעולמו מהמחלה

בחסידות חב"ד התבשרו בערב שבת על פטירתו של אחד מגדולי מורי ההוראה בחסידות הגאון החסיד רבי מאיר אליהו אהרון זצ"ל, ראש כולל 'אור יעקב אור זרוע' וראש בית מדרש להוראה ומשפט ברחובות. הלוויתו הערב מוצאי שבת 

בד"ה: ראש הכולל להוראה הלך לעולמו מהמחלה
הגאון רבי מאיר אהרון זצ"ל צילום: באדיבות עדכוני חב"ד

ברוך דיין האמת: ביום שישי הגיעה הידיעה המרה מהעיר רחובות על פטירתו של הגאון החסיד רבי מאיר אליהו אהרון זצ"ל ראש כולל 'אור יעקב אור זרוע' וראש בית מדרש להוראה ומשפט בעירו רחובות והוא בן 70 בפטירתו.

הרב נפטר לאחר שסבל שנים ארוכות ממחלה קשה ל"ע והותיר אחריו אלפי תלמידים ומשפחה ענפה.

הגאון רבי מאיר אהרון, שימש כאמור כראש כולל 'אור יעקב אור זרוע' וראש בית מדרש להוראה ומשפט ברחובות, היה מעמודי ההוראה של חסידות חב"ד ליובאוויטש בדורנו, אחד מארזי התורה של חב"ד מבכירי ראשי הישיבות ופוסקי ההלכה, שלמד תורה בדבקות, והורה דרך בהלכה למעשה לרבבות.

מאות אברכים סיימו את מסלולי הלימוד של הלכה במסלולי הלימוד של הרבנות הראשית לישראל. עשרות דיינים יצקו על ידו תורה וסיימו את המבחנים הקשים והמפרכים של הרבנות במסלול ידין ידין.

במשך למעלה משלושים שנה כיהן כראש כולל אור יעקב ואור זרוע של הרב אליעזר מזרחי,  בעשרים שנה האחרונות פתח המנוח מסלול של הוראה ומשפט של לימודי דיינות ועמד בראש מכון ההוראה שהכשיר עשרות דיינים

זכה להעמיד דורות של אלפי אברכים חב"דיים שלמדו במוסדותיו.

הוא הותיר אחריו את רעייתו מרת דינה שתחי' ושנים עשר ילדים, נכדים ונכדות הממשיכים בדרכו.

הלוויתו הערב (מוצאי שבת קודש פרשת וישלח) בשעה 20:00, מביתו ברחוב אברבנאל 21 רחובות, משם לבית הכנסת 'יד לשבים' ומשם לבית כנסת חב"ד ומשם לבית העלמין החדש בכפר סבא, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חב"ד רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד