י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ביום השנה לליל הבדולח

ניאו-נאצים השחיתו קברים יהודיים בטסמניה

יו"ר הוועדה נגד לשון הרע ואנטישמיות באוסטרליה דביר אברמוביץ', גינה את המעשה המחפיר, "החילול הדוחה הזה של המתים הוא פשע שנאה, פשוט וטהור"

ניאו-נאצים השחיתו קברים יהודיים בטסמניה
הקברים שהושחתו צילום: מתוך הפייסבוק של דביר אברמוביץ'

קבוצת אנשים הדוגלת העליונות לבנה חיללה את החלק היהודי בבית הקברות במדינת טסמניה ביבשת אוסטרליה. הם הדביקו מדבקות של "כוח לבן עליון" על מצבות יהודיות בצעד שמנהיגים יהודים תיארו כ"משפיל". כך דיווחו אתרי חדשות מקומיים.

על פי הדיווח, המדבקות הוצבו ביום השנה לליל הבדולח מוקדם יותר החודש, יו"ר הוועדה נגד לשון הרע ונגד אנטישמיות באוסטרליה, דביר אברמוביץ' גינה את המעשה: "חילול המתים הדוחה הזה הוא פשע שנאה, פשוט וטהור".

הוא ציין, כי "ההדבקה של האנטישמיות שמתפשטת כמו אש בשדה קוצים ברחבי האומה שלנו הגיעה כעת ללאונססטון", אמר אברמוביץ', "להפר את קדושת הנפטרים ולרמוס את זכרם ברטוריקה המסוכנת של עליונות לבנה היא סיבה לדאגה גדולה, הנאצים של ימינו, שחולמים על רייך רביעי עם היטלר אוסטרלי בראשו, אשר מכוונים מעשים נגד יהודים במעשה כיעור מעורר רחמים, מגיעים גם לכל אוסטרלי, בין אם זה מוסלמי, אסייתי, או כל אחד מיעוט אחר".

עוד אמר, "אנו קוראים לכל המנהיגים הפוליטיים והקהילתיים לגנות את המעשה הפחדני שהוא כתם על הקהילה שלנו. התקפה על קהילה דתית אחת היא התקפה על כל הקהילות הדתיות, ולעולם אסור לנו לאפשר לאנטישמיות ולביטוייה לצמוח ללא מעצורים".

מתוך הפייסבוק של דביר אברמוביץ'.

השחתה חילול קברים אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד