כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מתחרה במוסד הוותיק

סוער בפתח תקווה: הגר"ש שטיינמן לקח חסות על הסמינר החדש

לקראת הרישום בשנה השנייה של הסמינר החדש בפתח תקווה הגיע ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן, חבר מועצת גדולי התורה, להשתתף בכינוס הורים בסמינר שמתחרה ישירות עם הסמינר הוותיק של הרב הילדסהיימר. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים סביב הסערה בקהילה החרדית

סוער בפתח תקווה: הגר"ש שטיינמן לקח חסות על הסמינר החדש
הגאון רבי שרגא שטיינמן צילום: שוקי לרר

הרחש בחש בקהילה החרדית בפתח תקווה סבב בשבוע האחרון סביב הסמינר החדש 'נווה דעת' שנותן מענה לקהילה, מלבד הסמינר הוותיק בעיר של הרב הילדסהיימר. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שהגיע לחזק את הסמינר החדש והרישום בשנה השנייה הוא ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן, חבר מועצת גדולי התורה שנחשב לאחד ממורי דרכה של הקהילה בפתח תקווה.

בכינוס שנערך הערב מוצאי שבת, תחת הכותרת 'לדורות' שנערך באולם של בית הכנסת יוצאי חברון בגני הדר, הגיע הגר"ש להשתתף בכינוס. 

הגר"ש שטיינמן לקח תחת חסותו את התיכון החדש בית יעקב, שכאמור מתחרה ישיר בסמינר הוותיק של הרב הילדסהיימר. 

הכינוס הערב בפתח תקווה בראשות הגר"ש שטיינמן. צילום: באדיבות המצלם

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאחורי הקלעים נעשו מאמצים גדולים לבטל את הכנס, במקום התרחשה מלחמה של ממש בין העסקנים בעיר. יודעי דבר מספרים כי הורים לבנות בכתה ח' קיבלו בשבוע האחרון טלפונים מעסקנים בעיר שלא להגיע לכינוס, כמו כן באחד האולמות שם היה אמור להתקיים הכינוס הודיעו למארגנים על ביטול והם נאלצו להעביר למקום אחר. 

אחד התושבים בעיר המעורה בפרטים אומר ל'בחדרי חרדים' "מדובר כאן בסערה של ממש בעיר, ר' שרגא שהוא הדמות בכל השנים פה בעיר בנושאי החינוך תומך בסמינר החדש זה לא פחות מדרמה, יהיה מעניין לעקוב אחר ההצלחה של הסמינר בשנה השנייה של הרישום". 

המודעה על הכינוס בסמינר החדש

פתח תקווה הרב שרגא שטיינמן סמינר הילדסהיימר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד