ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הכל עולין לירושלים

"מלאו את הבית בספרי חסידות לפני עליית מחירי הנייר"

יריד ספרי החסידות י"ט כסלו, שב אל הבמה המרכזית בבנייני האומה  ומבטיח אלף ספרי חסידות במחירים של פעם בשנה: שלושה ספרים במאה ש"ח בלבד, ארבעה ספרים במאה ש"ח בלבד ואפילו חמישה ספרים במאה ש"ח בלבד! • "המחירים ביריד מדהימים בקנה מידה של כל שנה, ובוודאי מול גל ההתייקרות בשוק הנייר בתקופה האחרונה", מצהיר ר' יעקב ביבלה, מבעלי ספרי אור החיים • הכול עולין לירושלים

"מלאו את הבית בספרי חסידות לפני עליית מחירי הנייר"
ר' יעקב ביבלה צילום: יח"צ

מוצאי השבת  הקרובה, 20:00 בערב בדיוק. ר' יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים, יעמוד יחד עם הרב משה שילת שליט"א, מנהל אירועי צמאה ופרויקטים רבים בהפצת יהדות וחסידות, בשעריו הגדולים של מרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, ייתן את האות וירים בחגיגיות את הסכר הכבד. התוצאה: אשד רב עוצמה יפרוץ כשהוא שוטף הכול במים חיים, ונחל החסידות המפכה והשוצף ימלא את המתחם, ימשיך אל הרחובות הסמוכים, יציף את הבירה, יעשה את דרכו לדרום ולצפון, למזרח ולמערב, וירווה את הארץ כולה בדברי אלוקים ופנימיות התורה.

ברוכים הבאים ליריד ספרי החסידות הגדול י"ט כסלו תשפ"ב של צמאה ורשת ספרי אור החיים.

ארבעה ימים בלתי פוסקים של חכמה בינה ודעת, מ-11:00 בבוקר עד 01:00 בלילה ברציפות. הבטחת ענק של אלף ספרי חסידות במחירים של פעם בשנה. עשרות מכונים והוצאות לאור ומהדירים ומו"לים. עשרות אלפי שוחרי חסידות ומבקשי תורה.

ובעיקר הצהרת מחירי רצפה: 3 ספרי חסידות ב-100 ש"ח בלבד!


ספרי חסידות • יח"צ

4 ספרי חסידות ב-100 ש"ח בלבד!

ואפילו 5 ספרי חסידות ב-100 ש"ח בלבד!

עד אז, הגנרל של המיזם המהפכני לא מפסיק להתרגש. זו לא רק האופרציה המרשימה שהוא והצוות שלו מפקחים עליה בירידה לפרטים הקטנים ביותר, ברזולוציה של מיקרוסקופ. זה גם, ואולי בעיקר, בשורת ה"ויפוצו" שחוזרת לבמה המרכזית לאחר הפסקת קורונה הכרחית. וביבלה כמו ביבלה מתכונן לקאמבק הזה כמו מצביא שניגש למערכה הבאה.

"אני לא זוכר עוד הפקה ששאבה אותי ככה", משתף ביבלה ימים ספורים לפני שהמערך העצום יוצא לדרך בדייקנות מרשימה וביעילות מושלמת. "בשבועות האחרונים אני אוכל, שותה ונושם את היריד, כשהכול נזנח הצדה. כל האמצעים מוקדשים ליריד, שעומד להצדיק את השם 'בנייני האומה': מגוון ענק של ספרי רבותינו, גדולי ומאורי האומה, מכל חצרות החסידות לענפיה ופארותיה, במחירים שמאפשרים לכל אחד להעשיר את הספרייה התורנית שלו, להצטייד בסטים מעוררי נשמות, להכניס הביתה מעיין שופע.

"האבא של היריד הייחודי הזה הוא הרב משה שילת שליט"א, שאחראי למהפכה שהביאה את בשורת החסידות לכל חלקי העם. ביוזמתו נחשפו המוני עמך ישראל מכל שדרות הציבור לאור החסידות וטעמו מנופת הצופים שלה, ועל כך מגיעה לו ברכת יישר כוח גדולה.

"השנה יש לספרי אור החיים זכות כבירה להיות חלק משמעותי ושותף מרכזי ביריד ולייצר קורת גג אחת ל-300 שנה של נקודה יהודית בוערת, שלהבות אש יוקדת שנמסרו מאז אבות החסידות שיסודתם בהררי קודש, מימי אור שבעת הימים מרנא הבעל שם טוב זיע"א וגוריו, במהלך שולחנות טהורים בשבתות ומועדים טובים, בזמני שמחה וצוקה, בעתות שלום ומלחמה. קיבצנו למקום אחד אלף ספרים עם נשמה יתרה שהחזיקו אינספור יהודים בכל מקום שהם, ליבו את הגחלת בכל מצב, פרנסו שרעפים עמוקים ומוחין דגדלות וקירבו אותם לשמי מעלה שוב ושוב. שאני לא אתרגש?".

אבל רגע לפני שההתרגשות נכנסת לישורת האחרונה, איך בכלל הגעת, חסיד גור יוצא פולין, לזירת י"ט כסלו וחג הגאולה של חב"ד?

"בשביל זה אנחנו צריכים לחזור שנה לאחור. נגיף קורונה סוגר את כל המרחב, משפיע על הדרך שבה נהגנו להתכנס בשגרה ומבטל תוכניות בכל העולם. גם יריד ספרי החסידות הקבוע, שהפך לשם נרדף להכרת תורת החסידות לכל גווני הציבור החרדי והדתי, נאלץ לסגור דלתות בעצב. זה היה הרגע שבו החלטתי להרים את הכפפה, לאלתר פתרון יצירתי ולהמיר את ההתכנסות האדירה בעשרות התכנסויות קטנות על פי הנחיות צווי הקורונה. כך נולד היריד במקביל בכל סניפי רשת ספרי אור החיים, והביא לציבור הלקוחות את כל מה שהם למדו לאהוב - עד הבית.

"ההחלטה הזו דרשה מאיתנו עבודה מאוד מהירה בטווח זמן מאוד קצר. הדד ליין נשף בעורף, אבל המטרה הייתה ברורה: גם השנה היריד יתקיים, למרות ועל אף הכול. בסייעתא דשמיא, בי"ט כסלו תשפ"א יכולתי לברך על המוגמר. עשינו את הלא ייאמן, עם יריד ססגוני ומלהיב שהראה שתורת החסידות מתקיימת מעל הזמן ומעל המקום, ושדבר לא יכול לעצור אותה. גם לא נגיף בלתי נראה ומשדד מערכות עולם".

להיכנס לאטמוספרה אחרת

ההמשך כבר היה טבעי. עם הקלוֹת התו הירוק היה ברור לביבלה שהשנה הוא הולך לחזור על הפרויקט, אבל בגדול עוד הרבה יותר. כך לקחה רשת ספרי אור החיים חסות על היריד המרכזי שמזמין את כולנו לעלות לירושלים וליהנות מאולם רחב ממדים שמכנס יחד את כל שאהבה נפשם של הלומדים והמבקשים, במקביל להתוועדויות מרוממות טפח וטפחיים מעל הקרקע, אירועי פארבריינגען בהשתתפות משפיעים רמי מעלה וקהל צמא לדבר ה', כיבוד קל ומשקה 'לחיים' לאורך כל שעות הפעילות ואווירה מלהיטת לבבות בארגון ובהפקה המסורתית של צמאה יחד עם עיריית ירושלים, בראשות מר משה ליאון.

כמיטב המסורת, ברשת ספרי אור החיים גייסו נבחרת מרשימה של הוצאות ומכונים מובילים, כמו עוז והדר, פאר מקדושים, אור הצפון, מאור עיניים, פרי הארץ, קה"ת, קורן, ספרי אברמוביץ, אור החיים, וועג, הדרת חן, אור עציון, שפתי צדיקים ועוד. וכמובן, מעיינותיך - הוצאת הבית הבוטיקית של צמאה.

בהתאם, יריד ספרי החסידות ישרטט את המעיין הנובע תדיר של תורת החסידות. החל מספרי היסוד של אבות החסידות, המשך בענפים הרבים המשתרגים מהאילן הכביר וכלה בכרכי הגות, השקפה, סיפורי חסידים מעוררים, ספרי ילדים שמספקים חלון הצצה אל עבודת ה' של חסידים דגולים ומקרבים ללבבות הרכים דרך שמקושרת לעץ החיים ועוד - כדי שכל אחד ימצא את שחשקה נפשו, במחירים הטובים ביותר שניתן למצוא.

"אני עומד מאחורי המשפט הזה", אומר ביבלה. "המחירים של יריד ספרי החסידות מדהימים בקנה מידה של כל שנה, ובוודאי מול המתרחש בשוק הנייר בתקופה האחרונה", מצהיר ביבלה. "כשבכל העולם וגם בישראל תשומות הנייר מרקיעות שחקים בשל מגוון סיבות ומייקרות את מדף הספרים בעשרות אחוזים, באים מחירי היריד וקובעים עובדה מפתיעה: כל ההתרחשויות החיצוניות נעצרות על המפתן של בנייני האומה ולא משפיעות עליו. ההתרחשות הזו נסית ממש, למעלה מדרך הטבע, ואני מודה לקדוש ברוך הוא על שזיכה אותי להיות חלק מהמהפכה הנאדרה הזו".

בד בבד, לא ויתרו בספרי אור החיים על הפריסה העצומה של סניפי הרשת והכוח של אתר הבית בן עשרות אלפי הכניסות. "הפעם חילקנו את י"ט כסלו של ספרי אור החיים לשתי זרועות ארוכות: היריד האולטימטיבי חוזר בגדול תחת הכותרת של שלושה ספרים במאה שקלים, ארבעה ספרים במאה שקלים ואף חמישה ספרים במאה שקלים בלבד - ושוב, אנחנו מדברים על אלף ספרים שנכנסים לקטגוריה הזאת! - ובמשך ארבעה ימים גדושים הופך ללב הפועם של תורת החסידות, ובאותה שעה ייפתח יריד נוסף בכל חנויות ספרי אור החיים, עשרים ושלושה מוקדים בו זמנית, ובחנות האונליין המושקעת של הרשת, יציע שורה ארוכה של ספרי חסידות במחירי מבצע. אני מגדיר אותו 'האח הקטן של היריד בבנייני האומה', כי הוא אולי לא יציע את המבצעים הגדולים שלו, אבל בהחלט יהיה אטרקטיבי".

היריד בחנויות יחל בראשון י"ז בכסלו ויימשך עד ה' בטבת, חג הספרים החב"די, כשהוא נותן הזדמנות לאלה שמתקשים לעלות לבירה, וגם לאלה שיבחרו לעשות סיבוב שני וליהנות למשך זמן ארוך יותר מחגיגת הספרים ששמעה יצא למרחוק.

"אני מזמין אתכם אישית לעלות לירושלים, לבוא בפתח בנייני האומה ולהיכנס לאטמוספירה אחרת, שמימית יותר, מנותקת מחיי החולין שבחוץ", מסכם ביבלה. "הסתובבו בין הבמות, עלעלו בספרים שזה עתה יצאו את הדפוס ובכרכים שמאחוריהם מאות שנים של עבודת ה' בטהרה, סִפגו הכול פנימה ושובו הביתה עם לב חדש לעבודתו יתברך".
יריד ספרי החסידות הענק של צמאה ורשת ספרי אור החיים יתקיים בבנייני האומה: גברים - מוצ"ש וישלח ט"ז בכסלו, ראשון י"ז בכסלו ושני י"ח בכסלו. נשים - שלישי י"ט בכסלו ורביעי כ' בכסלו. בין השעות 11:00 בבוקר ועד 01:00 בלילה. מוצ"ש החל מהשעה 20:00. הכניסה למתחם בתשלום 10 ש"ח. התשלום ביריד מתבצע באשראי, במזומן ובכרטיספר. אפשרות למשלוחים בתשלום לכל חלקי הארץ.

יריד ספרי החסידות בכל סניפי רשת ספרי אור החיים ואתר הבית (sifreiorhachaim.co.il), החל מראשון י"ז בכסלו ועד לחמישי ה' בטבת, בהתאם לשעות פעילות החנויות. לחיים!

לחצו כאן והצטרפו ליריד החסידות הגדול בעולם>>>

אור החיים ביבלה יריד ספרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד