י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצפה מהשרים לחסן

ראש הממשלה בנט: "מסתמן גל תחלואה בקרב ילדים"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לתחלואה שמרימה את ראשה בישראל וטען כי המדינה בדרך לגל חמישי שיוגדר "כגל תחלואת הילדים" | בנוסף אמר ראש הממשלה כי הוא מצפה משרי הממשלה לחסן את ילדיהם או נכדיהם 

ראש הממשלה בנט: "מסתמן גל תחלואה בקרב ילדים"
חיסון ילד. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לפתיחת עונת החורף והשפעתו על התפשטות נגיף הקורונה וטען: "אנחנו בפתחו של מה שמסתמן כגל תחלואת הילדים". 

ראש הממשלה סיפר כי בימים האחרונים נחתו בישראל חיסונים רבים לילדים בכמויות גדולות מאוד לקראת מבצע החיסון שיחל ביום שלישי. "החיסונים הללו כבר ניתנו למיליוני ילדים בעולם, בעיקר בארה"ב. החיסונים בטוחים ויעילים בשביל לשמור על בריאות ילדינו", אמר בנט. 

עוד הוסיף, "כפי שכבר אמרתי - בני, דוד, יהיה מהראשונים להתחסן, וכך אני מצפה מכל הורי ישראל, בוודאי משרי הממשלה, שיש להם ילדים או נכדים בגיל הרלוונטי". 

ראש הממשלה הדגיש בפתח הישיבה כי נוכח המצב הקיים, והתחלואה שמרימה את ראשה, לא צפויות הקלות נוספות בתוך ישראל בשלב זה. "צריך לומר - ישראל פתוחה ובטוחה, ואנחנו נפעל שככה יימשך", הבטיח ראש הממשלה. 

בתוך כך, צפויות קופות החולים לפתוח במהלך היום או מחר את אופציית זימון התורים עבור חיסוני הילדים. כאמור, מבצע החיסונים המותאמים יחל ביום שלישי הקרוב. 

 

חיסון לקורונה חיסון ילדים ראש הממשלה נפתלי בנט קופות החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד