א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אליחי פרו מסביר כיצד למצוא כותב תוכן בשנת 2021

במאה ה־21, בשנת 2021, המאזניים התהפכו, בעולם הדיגיטל והמהיר של היום, קל למצוא כותבי תוכן. אם זאת, לא קל למצוא כותבי תוכן איכותיים, מבריקים, ויוצאים מן הכלל. הדרישה היא לגיטימית, הדרישה ניכרת בעיקר מצד סוכנויות הדיגיטל, בעלי אתרים, ומנהלי השיווק הדיגיטליים. ללא ספק, כתיבת תוכן עוזרת לבנות מותג מנצח, מסייעת בתהליכי הקידום האורגני, ותורמת לניהול המוניטין. במאמר זה, אליחי פרו מסביר איך אפשר למצוא כותב תוכן איכותי בשנת 2021, באמצעים דיגיטליים כשרים

אליחי פרו מסביר כיצד למצוא כותב תוכן בשנת 2021
כותב תוכן צילום: פיקסביי

מהו תפקידו של כותב תוכן בעידן הדיגיטלי?

בעידן הדיגיטלי והמתקדם, שבו הכל נהיה מהיר, תפקידו של כותב תוכן היא לייצר תוכן איכותי וישיר לגולש. במילים אחרות, תפקידו של כותב תוכן היא לספק את המידע הטוב ביותר, תחת מחקר קפדני ויוצא מהכלל. מלבד זאת, ישנם תפקידים רבים שכותב התוכן חייב לעשות, ביניהם – שיווק והנעה לפעולה, הספקת מידע אינפורמטיבי ומקצועי, יצירת מודעות ועניין בקרב הגולשים, סקירות מקיפות, וכמובן קופירייטינג איכותי. חברות לכתיבת תוכן, או כותבים פרילנסרים מספקים מגוון רחב של שירותים – כתיבת תוכן SEO, כתיבה אינפורמטיבית, כתיבה שיווקית, כתבות יח"צ, קריאייטיב, שירותי תרגום, עריכה ושכתוב, ועוד הרבה.

התפקיד העיקרי של כותב התוכן היא "ללבוש מסכה" לספק את התוכן הטוב ביותר לגולש, ללא ספק. במהלך התפקיד, הכותב צריך לחקור היטב על הנושא, להבין את היתרונות, ולספק את "הבשר" האמיתי. לדוגמא, אם מדובר על מאמר אינפורמטיבי בנושא "שירותי הדברות", במרבית מהמקרים, הכותב חייב להסביר למה כדאי לעשות הדברה, היתרונות של ההדברה, וכמובן טיפים שימושיים בשיטת "עשה זאת בעצמך", זוהי רק דוגמא אחת לכותרות אפשריות במאמר של שירותי הדברה. ללא ספק, תפקידו של הכותב היא גדולה, הניסוח חייב להיות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, הכותב חייב לשלוט "בחומר" מראש.

כיצד למצוא כותב תוכן בשנת 2021? הדרכים הטובות ביותר

קל למצוא כותב תוכן, כך אומרים. אם זאת, מדיבור עם כמה חברים טובים בתחום הדיגיטל, הסקתי מסקנה אחרת לגמרי – קל למצוא כותבים, קשה למצוא כותבים איכותיים ונאמנים, ללא איחורים או תירוצים, כאלה שמספקים את "הסחורה" ולא מאחרים במשימה. כעת, לשאלה הטובה מכולן – איך בעצם ניתן למצוא כותב תוכן איכותי בשנת 2021? בהרבה מאוד דרכים! בעיקר בערוצים הדיגיטליים המקובלים.

הנה כמה רעיונות למציאת כותבי תוכן איכותיים:

  1. הרשתות החברתיות – תאמינו או לא, ברשתות החברתיות יש הרבה מה להציע. ברשת ה־Facebook תוכלו למצוא מגוון דרכים למציאת כותבי תוכן מעולים – העלאת פוסט בפרופיל האישי, חיפוש בקבוצה של מקדמי אתרים או כותבי תוכן, ואף המלצה אישית מחבר בהודעות הפרטיות. נצלו את הזירה לטובתכם וחפשו כותבי תוכן טובים, ניתן למצוא זאת בעיקר בקבוצות של כתיבה.

    *קבוצות טובות למציאת כותבים: "כתיבת תוכן מקצועית" קבוצה מעולה למציאת כותבים.

  2. מנוע החיפוש גוגל – מי לא מכיר אותו? החבר הטוב ביותר שלנו, מוצא לנו כל דבר אפשרי. מנוע החיפוש של גוגל מסוגל למצוא לנו כותבי תוכן איכותיים, אם זאת כדאי לשים לב להמלצות – תיק עבודות מסוגנן ומרשים, שנות ניסיון, וכמובן לקוחות ממליצים. רשמו בגוגל את המונח: "כותב תוכן" ונסו לצוד אחר כותבי תוכן איכותיים, מקצועיים, עם שירות מנצח. יש הרבה אתרים...

  3. המלצה מקולגה בתחום – המלצה מחבר או קולגה בתחום יכולה להיות הכי משתלמת. בסופו של דבר, המלצה אישית ללא אינטרסים תוביל לבחירת כותבים איכותיים עם יחסי שירות טובים. בקשו מקולגה או חבר בתחום המלצה לכותב תוכן, כזה שאיתו הם עבדו או עובדים בצורה ישירה. המלצה על בסיס ניסיון עבר תמיד תהיה הכי טובה ורלוונטית, היו חכמים יותר.

אלה הם שלושת הדרכים היעילות והטובות ביותר למציאת כותבי תוכן חדשים, כאלה שהפעם לא יאכזבו. בנוסף, ניתן למצוא כותבי תוכן בדרכים נוספים – קבוצות טלגרם למיניהם, אתרי אינדקסים, ועוד הרבה. אם זאת, מניסיון רב של שנים, אלה הם 3 הדרכים היצירתיות שיניבו לכם הצלחה רבה יותר.

למה לבחור דווקא באליחי פרו?

אליחי פרו מתמחה בשירותי כתיבת תוכן מא' ועד ת', תוכן לקידום אתרים, ותוכן אינפורמטיבי, בעיקר. הכתיבה מגיעה עם ניסיון רב בתחומי ה־SEO, כתיבה בתחומים רבים ומגוונים, וניסיון של 10 שנים. אליחי פרו מספקים שירותים נוספים – מחקר מילות מפתח, כתבת יח"צ, עריכה לשונית, שירותי תרגום, ועוד. אז למה כדאי לבחור דווקא בי? מכמה סיבות מוצדקות – ניסיון וותק מקצועי, כתיבה ללא מריחות, ושירות אישי. מרבית מהתכנים נכתבים בצורה מקצועית, ועוברים לבקרת איכות ושכתוב בסיסי. בחרו בי, תנו לי צ'אנס.

מעוניינים בכתיבת תוכן SEO? בקרו בדף עכשיו - https://www.elihaipro.co.il/seo-content-writing לפרטים נוספים על שירותים אחרים וטובים, בקרו באתר או התקשרו עכשיו – 052-281-3118. מקווה שסיפקתי את המידע הטוב ביותר, לצידכם תמיד, אליחי פרו.

שירותי תוכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד