י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יומיים לפתיחת המבצע

קופות החולים: ניתן להזמין תור לחיסון הילדים; הפרטים

ארבע קופות החולים, כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת פתחו היום את האפשרות לזימון התורים לקראת מבצע חיסוני הילדים שיחל בעוד יומיים | הפרטים המלאים של כלל הקופות 

קופות החולים: ניתן להזמין תור לחיסון הילדים; הפרטים
חיסון ילד. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

קופות החולים בארץ פותחות היום (ראשון) את היומנים לזימון תורים עבור חיסוני הילדים בגילאי 5-11 - שיחלו רשמית בקופות בשלישי - עוד יומיים. 

בקופת החולים כללית שם יש כ-500,000 ילדים בקבוצת הגיל לחיסון, נפתח היום (ראשון) זימון התורים לחיסוני קורונה לילדים בגילאי 5-11 באפליקציית כללית ובאתר. החיסונים יתבצעו החל משלישי ב-110 נקודות ברחבי הארץ, מרביתם במרכזי בריאות ילד ובמרפאות ילדים. בנוסף יינתנו חיסונים גם במתחמי חיסונים שעדין פועלים בעמדות נפרדות המיועדות לחיסוני ילדים. המתחמים יפעלו בשעות נרחבות, חלקם בין השעות 8:00-21:00. 

בקופת החולים 'מכבי' שם יש כ-245,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן, נפתח הבוקר גם כן זימון התורים למבוטחי ומבוטחות הקופה. שם הודיעו, כי קבלת החיסון עבור הילד או הילדה תתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה ועל ייפוי כוח. 

ב'מאוחדת' - להם כ-140 אלף ילדים בגילאים אלו, הזכאים מעתה להתחסן - הודיעו, כי בשלישי יפתח מבצע החיסונים תחילה בפריסה ארצית של 60 מרפאות ולאח"כ יתרחב המבצע, ויגיע ל-120 מרפאות. בקופה מדגישים כי המבצע יופעל "לפי אספקת החיסונים שהוקצתה עבורם". אופציית זימון התורים נפתחה.

ב'לאומית' הודיעו גם כן על פתיחת מבצע חיסוני הילדים בשלישי שיתבצע - ב-70 מרפאות ברחבי הארץ. בנוסף, נפתחה האפשרות לזימון התורים. בקופה הדגישו כי החיסונים יתבצעו בתיאום תור מראש בלבד. עוד הבהירו ב'לאומית' כי "על מנת למנוע טעויות, יהיו זמני חיסון נפרדים למבוגרים ולילדים". 

חיסון ילדים כללית מכבי מאוחדת לאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד