כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
להחזיר לנקודות המכירה

משרד הבריאות מזהיר מרכישת ארבעת המוצרים הפופולריים

משרד הבריאות מזהיר הערב מפני רכישת ארבעה מוצרים מוכרים של חברת משחות השיניים 'קולגייט': "הרכבם ואיכותם אינם ידועים ויש להחזירם לנקודות המכירה" | אלו הם ארבעת המוצרים

משרד הבריאות מזהיר מרכישת ארבעת המוצרים הפופולריים

משרד הבריאות מזהיר הערב (ראשון) את הציבור מצריכה ורכישה של ארבעה מוצרי חברת משחות השיניים 'קולגייט' בעקבות שיווקם ללא היתר אצווה כנדרש, ע"י "אוקטופוס סוכנויות בע"מ". 

ארבעת המוצרים שמפניהם מזהירים במשרד הבריאות: קולגייט - הרבל להלבנה (L)1033PL1133, קולגייט מקס וייט (L)1219PL1126, קולגייט מקס פרש (L)1230PL1133, וקולגייט הרבל (L)1039PL1136. 

ארבעת המוצרים מפניהם מזהיר משרד הבריאות. 

במשרד יוצאים בקריאה לציבור שלא לעשות שימוש במוצרים אלו "שהרכבם ואיכותם אינם ידועים, ויש להחזירם לנקודות המכירה". עוד הזהירו את הציבור, כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם "עלול להזיק לבריאות הציבור". 

"משרד הבריאות מודיע כי יש לבדוק היטב כי התמרוקים בהם נעשה שימוש הינם תמרוקים מאושרים בלבד שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה. ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת", נמסר. 

לבירורים בנושא ניתן לפנות למוקד קול הבריאות 5400* ולאתר הוועדה למניעת הטעיית הציבור בפרסום מוצרי בריאות, במשרד הבריאות. 

משרד הבריאות קולגייט משחת שיניים אזהרה לציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד