י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערה ברשת

"לפטר כמה יועצים"; בנט חסם אב שכול

החסימות הסדרתיות הגיעו גם לאב שכול: הרצל חג'אג' נחסם בטוויטר על ידי מפעיל החשבון של ראש הממשלה בנט. הרשת סוערת - חברי כנסת, עיתונאים ואלפי גולשים תוקפים את בנט

"לפטר כמה יועצים"; בנט חסם אב שכול
נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט הגביל את חשבון הטוויטר של הרצל חג'אג', אב שכול שבתו נרצחה בפיגוע דריסה, מהאפשרות לעקוב או לראות את ציוצי ראש הממשלה.

הרצל חג'אג' כתב הערב (ראשון) לאלפי עוקביו בטוויטר:‏ "גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט, שידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשיו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"מ תומכי המחבלים, עם האמת בפנים, עכשו הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".

הרצל הוא אביה של שיר חג'אג' הי"ד ממעלה אדומים, שנרצחה בגיל 22 בפיגוע דריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים בעשרה בטבת תשע"ז. שיר יצאה לקורס קצינים בנובמבר 2016 ונרצחה בעת ששהתה בטיילת במסגרת קורס הקצינים.

חברי כנסת, אנשי תקשורת וגולשים רבים תקפו את ראש הממשלה בנט על כך. המתקפה הבולטת הייתה של יעל שבח, אלמנתו של רזיאל שבח הי"ד, שהגיבה לציוץ: "לחסום משפחה שכולה.. אין יותר נמוך מזה. נפתלי בנט, אני הייתי מפטרת כמה יועצי תקשורת על זה".

מדובר בחסימה אחת, מתוך מאות או אלפי חסימות שביצע מפעיל חשבון הטוויטר של ראש הממשלה בנט כלפי גולשים ברשת החברתית.

החסימות הסדרתיות של בנט מעוררות ביקורת רחבה, זאת מכיוון שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לא נהג לחסום גולשים באופן סדרתי. גם פוליטיקאים אחרים, מימין ומשמאל, אף פעם לא חסמו כל כך הרבה גולשים, בצורה כל כך בוטה ובוודאי לא באופן פוגעני כלפי הורים שכולים.

הרצל חג'אג' נפתלי בנט טוויטר יעל שבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד