כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בצל עליית מקדם ההדבקה

בנט קיים דיון היערכות לחנוכה: שלושה עקרונות לקיום הופעות

בדיון שקיים הערב ראש הממשלה נפתלי בנט ביחד עם שר הבריאות ניצן הורוביץ הוגדר יעד; כן למופעי חג החנוכה, אולם תחת שלושה עקרונות - הסברה יעילה, הפעלת מנגנוני אכיפה, וצמצום הסיכון להדבקה המונית | אלו הן ההחלטות שהתקבלו 

בנט קיים דיון היערכות לחנוכה: שלושה עקרונות לקיום הופעות
המופע של שוואקי בלייב פארק צילום: חיים טויטו

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערב (ראשון) דיון היערכות לקראת מופעי חנוכה, ביחד עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ. במהלך הדיון הגדיר ראש הממשלה את היעד: לאפשר את קיומם של המופעים, ע"י מימוש שלושה עקרונות. 

שלושת העקרונות שהגדיר ראש הממשלה: הסברה יעילה והנגשת כלל המידע לציבור, הפעלת מנגנוני אכיפה יעילים לקיום ההנחיות וצמצום הסיכון להדבקה המונית. 

בשיתוף עם שר הבריאות החליט ראש הממשלה כי אירועי חנוכה יתקיימו על פי התכנון, ללא הטלת מגבלות נוספות. בנוסף, יינקטו שורת פעולות היערכות לאכיפת התו הירוק באמצעות ברקוד, ויתבצע תגבור סדרנים באולמות המופעים, כינוס מפיקי האירועים לטובת חידוד ההנחיות מבעוד מועד, וכן גיבוש תכנית בקרה ואכיפה ע"י משטרת ישראל. 

עוד הוחלט בדיון שנערך הערב, כי יוצבו עמדות בדיקות אנטיגן בקרבת מתחמי האירועים. כשבנוסף, חובת עטיית המסכות תימשך גם במשך המופעים הצפויים בחג. 

בהמשך הדיון החליטו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ על מבצע הסברה לאומי בקרב הורי ישראל, בכל רחבי הארץ, וכן על הצבת ניידות התחסנות בתיאום עם מפיקי האירועים, לטובת הנגשת חיסוני הילדים לציבור. 

שתי החלטות נוספות התקבלו במהלך הדיון, הראשון, כי ביחד עם מפיקי האירועים, ייבחנו אפשרויות להפחתת האכילה והשתייה ככל שניתן במהלך המופע, בין היתר לטובת עטיית מסכה באופן קבוע. וכן תיבחן מערכת לתחלופת אוויר באולמות המופעים, לצורך צמצום אפשרויות ההדבקה בקרב הקהל. 

נפתלי בנט ניצן הורוביץ חנוכה הופעות בישראל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד