ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שעות לפני

הקואליציה מצליחה להסיר את המכשולים שאיימו על שלמותה

דחייה נוספת בהצבעה על חוק החשמל שאמור היה לעלות להצבעה מחר בוועדת הפנים של וליד טאהא. לבקשת מזכיר הממשלה, השרה שקד וטאהא הסכימו לדחות את ההצבעה כדי להמשיך לנסות למצוא מתווה מוסכם | גם חוק הקנאביס בדרך לפתרון

הקואליציה מצליחה להסיר את המכשולים שאיימו על שלמותה
וליד טאהא צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות בלבד לפני שהכנסת הייתה אמורה לפתוח שבוע נוסף של הצבעות, הצליחו הלילה (ראשון) להסיר את שני האיומים המשמעותיים על שלמות הקואליציה. המכשול העיקרי סביב חוק החשמל נדחה וכך גם הגעה להסכמות סביב משבר הקנאביס.

מחר (שני) תוכננה ההצבעה על חוק החשמל, שבמרכזו עימות בין נציג רע"מ ווליד טאהא לשרת הפנים איילת שקד סביב הנוסח, כאשר חה"כ טאהא איים להצביע על החוק בניגוד לעמדת השרה.

הלילה לדרישת מזכיר הממשלה שלום שלמה הוחלט לדחות את ההצבעה להמשך השבוע, זאת כדי לא לקיים את ההצבעה מחר בבוקר ולהמשיך בהידברות בין נציג רע"מ לשרה שקד ולנסות להגיע לפשרה.

גם בנושא משבר הקנאביס של חברת הכנסת שרן השכל שאיימה שלא להצביע עם הקואליציה, הגיעו להבנות. שר הבריאות ניצן הורביץ נועד היום עם חברת הכנסת השכל והשניים הגיעו לסיכומים שמתגבשים להסכם חתום.

על פי הסיכום תוקם ועדת קנאביס בכנסת, אך הצעת החוק בעניין הקנאביס הרפואי תתקדם בהתאם לסיכומים בין יוזמת החוק השכל לבין הדרג המקצועי במשרד הבריאות.

ווליד טאהא חוק החשמל איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד