י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המשטרה שיבחה והתקשורת סקרה

קידוש ה': תלמידי ישיבה החזירו אלפי דולרים שנפלו מרכב משוריין

כלי התקשורת במדינת אילינוי שיבחו כמה תלמידי ישיבה שהתגברו על תאוותם והשיבו שטרות דולרים שהתעופפו בקרבת הישיבה מתוך רכב בלדרות של 'בנק אוף אמריקה'. הללו דיווחו למשטרה המקומית על הממצא. לעומתם, נהגים רבים יצאו ובזזו את השלל שכיסה את הרצפה | צפו

קידוש ה': תלמידי ישיבה החזירו אלפי דולרים שנפלו מרכב משוריין
שניים מתלמידי הישיבה צילום: באדיבות המצלם

מספר תלמידי ישיבה בעיר סקוקי שמדינת אילינוי בארצות הברית גרמו לקידוש השם גדול. זאב גולדשטיין ועוד כמה בחורים הסתובבו בבוקרו של יום חמישי מחוץ לישיבה, כשלפתע הבחינו בשטרות דולרים מתעופפים לעברם בסכום של עשרות אלפי דולרים שכיסו את עין הארץ.

אתר Yeshiva world news, מדווח, כי קובי קמיש, אחד הבחורים שראה את הכסף מתעופף, ניסה להחזיר אותו לאדם שראה רץ לכיוונו ואוסף שטרות, אך האיש אמר להם "לשמור אותו לעצמם". בכך הסתבר להם שהאיש אינו הבעלים של הכסף האמור אלא שלשל אותו לכיסו.

כשהם הסתכלו מעבר לכביש, הבחינו הנערים ברכב בלדרות משוריין של 'בנק אוף אמריקה', והבינו שהשטרות עפו איכשהו החוצה מה'ברינקס' החוצה, אולי בגלל רוחות חזקות מאוד באזור.

הנערים בחרו לעשות את הדבר הנכון, הם התקשרו למשטרת סקוקי ודיווחו על הממצא שלהם. המשטרה הגיעה למקום, השוטרים לקחו את הכסף והודו לנערים על ההתנהגות המדהימה שלהם. משטרת סקוקי טוענת כי היא עדיין אינה יכולה לחשוף כמה כסף נפל מהמשאית המשוריינת, וגם אם לא, ישנו תיעוד ממצלמות האבטחה של האירוע.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מהומה יוצאת דופן התחוללה ביום חמישי האחרון, שכללה מעצר של מספר נהגים בכביש המהיר בסן דייגו, קליפורניה בארה"ב. האירוע התרחש כאשר כסף החל להתעופף באוויר מתוך טנדר משוריין שדלתו נפתחה משום מה במהלך הנסיעה. הנהגים בכביש המהיר שהבחינו במתרחש, עצרו את רכבם ומיהרו לאסוף את הדולרים מהכביש.

מהמשטרה איימו כי כל מי שעצר לקחת כסף, עלול לעמוד בפני כתב אישום. "אם טלוויזיות נפלו ממשאית בכביש המהיר, אתם לא יכולים פשוט לקחת את הטלוויזיות", נמסר מטעם המשטרה שקראה לציבור להשיב את הכסף.

אחד מקציני המשטרה, קרטיס מרטין, ציין למחרת ביום שישי כי אזרחים רבים וטובים החזירו למשטרה כסף שאספו מהכביש. "אנשים מביאים הרבה", אמר הקצין מבלי לנקוב בסכום המדויק. "אנשים אספו הרבה כסף".

בנק אוף אמריקה קידוש השם שטרות כסף ברינקס תלמידי ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד