כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

היערכות לחורף בכל משפחה

בעבר בני המשפחה הלכו לקניון או למתחם קניות אחר כדי לערוך את הקניות • היום יש את האופציה הזו וגם אופציית הקניות ברשת

היערכות לחורף בכל משפחה
מגפיים צילום: FREEPIK

היערכות לחורף

ברוב הבתים כבר בסתיו מתבצעת היערכות לחורף וזאת כדי שכאשר הגשמים יגיעו, כל בני הבית יהיו מוכנים לגשמים ולקור. יש נקודות רבות שיש לטפל בהם, השלב הראשון הוא בדיקה של אמצעי החימום כמו המזגנים בסלון ובחדרים והקמין. מפעילים ומוודאים שהכול תקין, או לחלופין מזמינים את איש השירות כדי לבצע אחזקה ותיקון על פי הצורך. לאחר מכן בודקים את מערכת החימום התת רצפתי, כדי לוודא שהפעילות היא תקינה ולכל בני הבית יהיה חורף חמים ונעים. באזורים קרים שבהם עשוי לרדת שלג כמו בירושלים ובצפון, התושבים גם דואגים שיהיה להם מזון במזווה ובמקפיא, למקרה שלא יוכלו לצאת לקניות עקב מזג האוויר.

השלב הבא הוא בדיקת ההנעלה של המבוגרים ושל הילדים. המבוגרים בודקים שיש להם מגפיים תקינות עבור החורף ואם מסתבר שבסוף העונה הקודמת המגפיים היו בלויות, זה הזמן לבצע היערכות לחורף ולקנות זוג חדש או אף יותר מכך. אצל הילדים באופן טבעי כפות הרגליים צמחו משנה שעברה ולכן בוחנים את כל המגפיים הקיימים ורואים מה מתאים למי, אילו מגפיים כבר קטנות מדי ולכן אפשר לתרום אתם למשפחות אחרות. מכינים רשימה איזה מגפיים יש לקנות לפי שמות הילדים ומידת המגף. חשוב לקנות במידה אחת גדולה יותר, כיוון שגורבים גרביים חמות ועבות מתחת למגף.

היערכות לחורף של בגדי הילדים

רק כאשר מודדים לילדים את הבגדים שהם לבשו בחורף הקודם, רואים עד כמה הם גבהו ופתאום יש לכל אחד מהם רגליים הרבה יותר ארוכות. לכן מבצעים סדר חדש בארונות ומעבירים מילד לילד את הבגדים המתאימים. בגדים אשר קטנים על הילד הקטן מסדרים בשקית כדי לשמור לילד הבא, או מעבירים למשפחות אחרות. לאחר שמסדרים מחדש את הארונות קל מאד לראות מהו מלאי הבגדים של כל אחד מהילדים ואילו פריטים חסרים לכל אחד מהם. באופן טבעי לילד הגדול ביותר יש לקנות הרבה בגדים חדשים רבים, כדי למלא את המדפים שלו.

קניות לחורף

בעבר בני המשפחה הלכו לקניון או למתחם קניות אחר כדי לערוך את הקניות. היום יש את האופציה הזו וגם אופציית הקניות ברשת. כאשר מבצעים היערכות לחורף בזמן, יש מספיק זמן לעבור על אתרי האינטרנט השונים ולהזמין on line   פריטים שונים שיגיעו בזמן עד החורף. היתרונות  ברכישה באתרי האינטרנט הם רבים, ברוב המקרים מדובר בסחורה בטיב מעולה, בדוגמאות ייחודיות ויפהפיות ובמחירים מוזלים. לכן בדרך זו אפשר לקנות כמות גדולה של בגדים ייחודיים לכל אחד מהילדים וכך לבדל אותם מילדים אחרים.

קניות בקניון

אם החורף בפתח ועדיין לא בוצעו הזמנות און ליין, היערכות לחורף לא בוצעה במועד ולכן בני המשפחה מגיעים למרכזי הקניות כדי לבחור ולקנות את הביגוד הנחוץ להם, חליפות פוטר, מכנסיים, חולצות, מעילים וגם אביזרים כמו כובעי צמר, צעיפים ומטריות עם דמויות אהובות.

מגפיים קולקציית חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד