י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיחת הטלפון הדרמטית

תיעוד: החשוד ברצח היזם הדתי אלדד פרי נמלט מהזירה

המשטרה מפרסמת תיעוד בו נראה החשוד ברצח יזם הנדל"ן הדתי אלדד פרי, כשהוא מגיע על גבי אופנוע לזירה ונמלט ממנה לאחר הרצח | צפו

תיעוד: החשוד ברצח היזם הדתי אלדד פרי נמלט מהזירה
מתוך התיעוד שמפרסמת המשטרה צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (שני) הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את רצח איש העסקים אלדד פרי ז"ל ובקרוב יוגש מגדו כתב אישום. כעת, מפרסמת המשטרה את תיעוד החשוד, דניאל קדר בן ה-64, תושב ראשון לציון, כשהוא מגיע על גבי אופנוע לזירה ונמלט ממנה לאחר הרצח.

היום הגישה נגדו הפרקליטות הצהרת תובע נגד ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים. עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר את החשוד בביתו, כשברשותו אקדח אשר נבדק במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ונמצאה התאמה לממצאים שנדגמו בזירת הרצח, כמו גם תפיסת האופנוע שבבעלותו, ששימש עפ"י החשד את החשוד בהגעה לזירה והמלטות ממנה אחר הרצח.

נזכיר כי פרי, איש עסקים דתי מוכר בתחום הנדל"ן, נורה למוות על ידי החשוד בבוקר יום שישי לפני כחודש. הרצח אירע בחניון בדרך מרדכי בשיסט בעיר, בעת שפרי, בן ה-44 , הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית.

כוחות הצלה רבים הגיעו למקום אך הם נאלצו לקבוע מותו. לפי הערכות, הרוצח המתין לפרי בכניסה לבית הכנסת. הרצח ככל הנראה תוכנן מראש והרוצח ידע על כוונתו להגיע למקום. המחסל, שהגיע רכוב על אופנוע, ירה בפרי מטווח קצר ומייד לאחר מכן נמלט מהמקום.

אלדד פרי רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד